Inici
Mapa web
Castellano
Seu electrònica
La Seu Electrònica
Sobre la Seu
Certificats digitals
Calendari dies hàbils
Normativa d’administració electrònica
Talls del servei
Protecció de dades
Serveis de la Seu
Tramitació
Tràmits
Les meves sol·licituds
Portasignatures
Validació de documents
Oficines de registre
Carpeta ciutadana
Registre electrònic
Contacteu
Perfil del contractant
Selecció de personal
Factura electrònica
Notificació electrònica
Tauler d’anuncis i edictes
Borses i plans d’ocupació
Subvencions i ajuts
Representa
Informació
Organització municipal
Gestió municipal
Normatives municipals
Calendari del contribuent
Estic a:
Seu
>
Organització municipal >
Cartipàs
El consistori
Àrees municipals
Regidories de districte
Consells de districte
Directori Municipal
Codi ètic i de valors de bon govern
Registre d´interessos (activitats i patrimoni) dels membres de la corporació i personal directiu
Retribucions de càrrecs electes
Retribucions i currículums de personal directiu i personal d’Habilitació de Caràcter Nacional
Retribucions i currículums de personal eventual
Patrimoni Municipal
Personal Municipal
Cartipàs
Consell de Ciutat
Consell Municipal de Serveis Socials
Consell Educatiu
Consell Consultiu i Assessor dels serveis de comunicació
Consell Executiu dels Mitjans de Comunicació
Síndic/a de Greuges de L’Hospitalet
Comissió de Suggeriments i Reclamacions
Cartipàs
Divisió administració en àrees executives
Decret 6383/2022, de 26 de maig, modifica l’actual divisió de l’administració municipal. EN VIGOR A PARTIR DE L’1 DE JUNY DE 2022
Junta de govern local
Decret 6401/2022, de 26 maig, modifica la composició de la Junta Govern Local. (BOPB 03.06.2022). EN VIGOR A PARTIR DE L’1 DE JUNY DE 2022
Acord Junta de Govern Loal de 6 d’agost de 2021, modifica l’acord de la Junta de Govern Local de 26.06.2019 i posteriors, en relació a la delegació de les competències en matèria de contractació, en diferents òrgans municipals (BOPB 13.08.2021). SERÀ VIGENT DES DEL 20.09.2021
Acord Junta de Govern Local de 26 de juny de 2019, delegació de competències de la Junta de Govern Local en els/les tinents/es d’alcaldia, regidors/es de govern i presidents/es de districte. (BOPB 05.07.2019)
Tinents/es d’alcaldia
Decret 6424/2022, de 26 de maig, nomenament de tinents i tinentes d’alcaldia. (BOPB 03.06.2022). EN VIGOR A PARTIR DE L’1 DE JUNY DE 2022
Titulars d’àrea, regidors/es de govern, regidors/es adjunts/es i delegació competències de l’alcaldia
Decret 10311/2022, 12 de setembre, nomenament regidora adjunta de salut i de suport a les polítiques d’igualtat, dins de l’Àrea d’equitat, Drets Socials i Recursos Humans
Decret 6427/2022, 26 de maig, nomenament i/o confirmació de titulars d’àrea, regidors/es de govern, regidories adjuntes, i regidors/es presidents/es de Districte i delegació facultats de l’alcaldia. (BOPB 03.06.2022). EN VIGOR A PARTIR DE L’1 DE JUNY DE 2022
Decret 11559/2020, 24 de desembre, designació regidor/a president/a Districte VI. (BOPB 12.01.2021).
Decret 5854/2020, de 18 de juny, prendre raó de la renúncia a la condició de regidor adjunt d’esports (BOPB 03.07.2020)
Delegació específica
Decret 14391/2022, 30 de novembre, delegació especifica indistinta i amb caràcter permanent de la facultat per a la celebració de casaments civils a favor de diferents regidors i Regidores (BOPB 12.12.2022).
Grups polítics municipals
Acord de Ple de 21 de juny de 2019, determinació asignació econòmica als grups polítics municipals
Acord Ple 21 de juny de 2019, donar compte composició grups polítics i portaveus
Acord de Ple de 24 de febrer de 2021, modificació de la composició del GPM del PSC
Acord de Ple de 29.09.2021, modificació de la composició del GPM de LHECP-ECG
Acord de Ple de 24.11.2021, canvi portaveu suplent de GPM PSC i modificació Junta de Portaveus
Acord de Ple de 22.06.2022, dona compte de la modificació de la composició del Grup Pólític Municipal del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC).
Periodicitat sessions del ple
Acord de Ple de 21 de juny de 2019, determinar la periodicitat de les sessions ordìnàries del Ple municipal
Comissions del ple: Comissions permanents, comissió especial de comptes i comissió de competències delegades del Ple
Decret 8330/2022, de 5 de juliol, pel qual delega les presidències i designa vicepresidències de les comissions permanents sectorials, de la comissió especial de comptes i de la comissió de competències delegades del ple, segons l’acord del ple de 22 de juny de 2022, declarant la seva composició nominal.
Acord de Ple 22.06.2022, modifica la determinació i composició genèrica de les comissions del ple: comissions permanents, comissió especial de comptes i comissió de competències delegades del ple
Acord de Ple de 21 de juny de 2019,de composició de les diferents comissions del Ple
Acord de Ple de 21 de juny de 2019, de delegació competències en la Comissió de competències delegades del Ple. (BOPB 01.07.2019)
Personal eventual
Acord de Ple de 22 de març de 2023, d’aprovació de l’increment de les retribucions del personal eventual al servei de la corporació
Acord de Ple de 27 d’abril de 2022, pel qual s’aprova l’increment de les retribucions del personal eventual al servei de la Corporació
Acord de Ple de 21 de juny de 2019, personal eventual: denominació, característiques dels llocs de treball i règim de les seves retribucions.
Règim dedicació i retribucions membres corporació
Acord de Ple de 22 de març de 2023, d’aprovació de la modificació de les retribucions dels/de les membres de la corporació municipal, deixant sense efecte els increments previstos a l’acord del ple de 27 d’abril de 2022.
Decret 10402/2022, de 13 de setembre, per determinar que la Regidora adjunta de salut i de suport a les polítiques d’igualtat exerceixi el seu càrrec en règim de dedicació exclusiva
Decret 8184/2022, d’1 de juliol, determinar que el Tinent d’Alcaldia titular de l’Àrea de Promoció Econòmica i Turisme, exerceixi el seu càrrec en règim de dedicació exclusiva
Acord de Ple de 27.04.2022, aprova la modificació de les retribucions dels/de les membres de la Corporació Municipal
Decret 2272-2021 d’11 de març per determinar que la regidora adjunta d’Educació exerceixi el seu càrrec en règim de dedicació exclusiva
Decret 5954/2020, 18 de juny declara cessament en el règim de dedicació exclusiva del regidor Sr. Jaume Graells i Veguin (BOPB 02.07.2020)
Decret 5712/2019, de 21 de juny dels membres de la corporació que exerciran el seu càrrec en règim de dedicació exclusiva o parcial
Acord de Ple de 21 de juny de 2019, règim dedicació i retribucions membres corporació. (BOPB 01.07.2019)
Consells de districte
Decret de l’Alcaldia 6754/2022, d’1 de juny, de delegació de les presidències, nomenament de les vicepresidències, confirmació de les secretaries i modificació dels/de les regidors/es representants de l’ajuntament als Consells de Districte (BOPB 21.06.2022)
Decret 11377/2021, de 5 de novembre, de modificació dels/de les regidors/es representants de l’Ajuntament en els Consells de Districte.
Decret 8968/2021, de 13 de setembre, de modificació regidors/es representants de l’ajuntament de l’Hospitalet en els consells de districte.
Decret 2176-2021 de 10 de març de delegació de la presidència, nomenament dels-de les vicepresidentses, confirmació io nomenament delsde les secretaris-es i confirmació dels-de les vocals dels consells de districte
Decret 5768 de 5 juliol 2019, designació presidents-es, vicepresidents-es, secretaris-es i membres de la corporació corresponents als consells de districte
Acord de Ple de 21 de juny de 2019, composició genèrica dels consells de districte
Comissió del Nomenclàtor de la Ciutat
Decret 7998/2022, de 29 de juny, de modificació de la composició del Nomenclàtor de la Ciutat
Cartipàs 2015-2019
Cartipàs 2019-2023
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400
Accessibilitat
Protecció de dades