Les gestions per a l'obtenció d’un certificat digital s'han de realitzar davant d'una autoritat de certificació.
A l’Ajuntament (per a persones físiques):
A altres organismes:
L'Ajuntament de L’Hospitalet té la Seu electrònica publicada a l'adreça https://seuelectronica.l-h.cat . L'Ajuntament es fa responsable de la integritat, veracitat i actualització dels continguts i serveis que es troben publicats sota aquesta adreça. El certificat que identifica la Seu és:
Certificat de Seu electrònica
També reconeix com a pròpies i integrants de la Seu electrònica, tot i no estar dintre dels seus dominis, les següents adreces i els corresponents certificats:
Perfil del contractant:
Notificacions electròniques:
Factures electròniques:
Tràmits electrònics:
Segell de l’Ajuntament de L’Hospitalet
Amb aquest segell s'efectuen les següents actuacions administratives automatitzades:
Segell de la Secretaria Tècnica de la Junta de Govern Local
Amb aquest segell s'efectuen les següents actuacions administratives automatitzades:
Resolució relativa a les actuacions administratives automatitzades mitjançant certificat de segell electrònic.
Segell de Serveis Administració Electrònica
Aquest segell s’utilitza en la prestació de serveis d'administració electrònica per part del Consorci Administració Oberta de Catalunya a l’Ajuntament de L’Hospitalet. Es tracta de serveis com: emissió d’evidències de notificació electrònica (e-Notum), emissió del justificant de presentació en el Registre Auxiliar de l’Ajuntament (EACAT), consultes d’informació entre administracions (Via Oberta), ...