El dijous 14 de novembre a partir de les 6:55 h del matí, per manteniment, hi haurà un tall de servei a la Seu Electrònica. Es preveu que el tall sigui de 30 minuts aproximadament.
Disculpi las molèsties.
S'ha detectat una incidència a la Seu Electrònica que afecta a la tramitació electrònica des de les 08:15h del 23/10/2024.
Resolta el dia 24/10/2024 a les 09:10h
Del 05/04/2024 al 08/04/2024 hi ha prevista una intervenció als serveis AOC que afectarà a la tramitació de la Seu Electrònica.
S'ha detectat una incidència a la Seu Electrònica que afecta a la tramitació electrònica des de les 11:30h del 05/03/2024.
Resolta el dia 05/03/2024 a les 13:00h
S'ha detectat una incidència a la Seu Electrònica que afecta a la tramitació electrònica des de les 7:30h del 13/02/2024.
Resolta el dia 13/02/2024 a les 14:15h
S'ha detectat una incidència a la Seu Electrònica que afecta a la tramitació electrònica des de les 7:40h del 22/01/2024.
Resolta el dia 22/01/2024 a les 9:34h
S'ha detectat una incidència a la Seu Electrònica que afecta a la tramitació electrònica des de les 11h del 05/07/2023.
Resolta el dia 05/07/2023 a les 12:30h
El dimecres 17 de maig a partir de les 22:00 h., per manteniment, hi haurà tall de servei a la Seu Electrònica que afectarà la tramitació electrònica. Es preveu que el tall sigui de 1 hora aproximadament.
Disculpi les molèsties.
S'ha detectat una incidència en el Registre Electrònic que afecta a la tramitació electrònica des de les 9:55h del 24/3/2023
Resolta: 24/3/2023 12:07h
El dilluns 13 de febrer a partir de les 16:00 h., per manteniment, hi haurà tall de servei a la Seu Electrònica que afectarà la tramitació electrònica. Es preveu que el tall sigui de 30 minuts aproximadament.
Disculpi les molèsties.
El dijous 2 de febrer, per manteniment, hi haurà tall de servei a la Seu Electrònica que afectarà la cita prèvia. Es preveu que el tall sigui de 30 minuts aproximadament.
Disculpi les molèsties.
Per manteniment, hi pot haver talls al servei de tramitació electrònica el dimecres 25 de gener des de les 12h i durant 10 minuts aproximadament.
Disculpi les molèsties.
Per manteniment, hi pot haver talls al servei de tramitació electrònica el dimecres 26 d'octubre des de les 14:50 i durant 30 minuts aproximadament.
Disculpi les molèsties.
Per manteniment, hi pot haver talls al servei de tramitació electrònica el dijous 20 d'octubre des de les 8:00 i durant 30 minuts aproximadament.
Disculpi les molèsties.
Serveis afectats: i-NOTUM, i-TAULER, i-TRAM, i-VALISA, EACAT, Perfil de contractant (PSCP), Registre Públic de Contractes (RPC), Registre unificat (MUX), Transparència i SEU-i, Vàlid (Validador-PSIS, Signador centralitzat, etc.), Via Oberta, EFACT i idCAT Mòbil.
Resolta: 11/07/2022 09:40
Estem treballant-hi.
Resolta: 30/06/2022 14:15
30/05/2022: [AOC] Incidència general detectada al servei de Vàlid
S’ha detectat una incidència que afecta el servei del Vàlid. Trobareu tota la informació sobre qualsevol afectació al web a estat dels serveis AOC
Es pot consultar l'estat dels serveis de l'AOC a https://www.aoc.cat/estatserveis/
S’ha detectat una incidència que afecta el servei de SMS de l’idCAT Mòbil, VÀLid,HÈSTIA, e-NOTUM i e-TRAM.
Es pot consultar l'estat dels serveis de l'AOC a https://www.aoc.cat/estatserveis/
S'ha detectat una incidència als serveis de l'AOC que no permet la signatura ni la validació a Aupac ni a la resta d’entorns d’AOC.
Es pot consultar l'estat dels serveis de l'AOC a https://www.aoc.cat/estatserveis/
La tramitació electrònica a la Seu electrònica de l’Ajuntament de L’Hospitalet utilitza el servei VÀLID del Consorci d’Administració Oberta de Catalunya en les fases d’autenticació de la identitat digital i signatura electrònica de documentació.
Consulteu aquí l’estat del servei i les incidències resoltes.
S'ha detectat una incidència als serveis de l'AOC que no permet la signatura ni la validació a Aupac ni a la resta d’entorns d’AOC.
Es pot consultar l'estat dels serveis de l'AOC a https://www.aoc.cat/estatserveis/
Resolta: 16/12/2021 13:02h
Per manteniment, a les 8:00h el servei de tramitació electrònica no estarà disponible durant 1 hora.
Disculpi les molèsties.
A les 14.30h el servei de tramitació electrònica no estarà disponible durant 10 minuts.
S'ha detectat una incidència en el Registre Electrònic que afecta a la tramitació electrònica des de les 17:22h del 31/5/2021
Resolta: 31/5/2021 9:40h
Ajuntament de L'Hospitalet
Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400