Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Seu electrònica de l’Ajuntament de L’Hospitalet
Benvinguts a la Seu electrònica de l’Ajuntament de L’Hospitalet. La Seu és el portal que hem posat a la vostra disposició perquè pugueu accedir a la informació i als serveis i tràmits municipals a través d'Internet, de forma segura, 24 hores al dia 365 dies a l’any..  

Destaquem

  • La Seu electrònica va incrementar un 28% les seves visites el 2015  .  

    La Seu electrònica va rebre el 2015 un total de 386.225 visites, amb un increment del 28% respecte a l’any anterior. Encapçalen les pàgines més vistes Accés a tràmits, Organització i Gestió municipal, Selecció de personal, Perfil del contractant, Cercador i Normatives municipals. En conjunt, els webs municipals van sumar 1.622.807 entrades el 2015, amb un increment del 33% respecte a 2014, i s’hi van fer 70.809 tràmits telemàtics, un 46% més que l’any anterior; els més utilitzats, Inscripció a la borsa de treball, Recollida de mobles i estris vells a domicili, Consulta del cens electoral, Carpeta ciutadana i Càlcul de plusvàlua..  
  • L’Ajuntament incorpora nous tràmits al Registre electrònic .  

    L’Ajuntament ha ampliat els tràmits que es poden presentar al Registre General d’entrada de forma electrònica amb les sol•licituds d'Identificació de la persona conductora d’una denúncia per infracció de trànsit i de Dret d'accés a la informació pública.
    L’entrada al Registre electrònic d’aquests serveis —a més de les sol•licituds de Consum i Tributàries que ja estaven en marxa— es fa mitjançant la pàgina de Tràmits (Seu electrònica) i s’hi necessita certificat digital. El justificant de la sol•licitud, signat i registrat, es rep per correu electrònic i es pot consultar a la Carpeta ciutadana.
    .  
  • L’Ajuntament posa en marxa el servei e.FACT per a la presentació de factures electròniques .  

    L’Ajuntament ha posat en marxa el servei e.FACT perquè els proveïdors hi puguin presentar les factures en format electrònic. S’hi accedeix a través de la pàgina Factura electrònica, de la Seu electrònica.

    A partir del 15 de gener de 2015, les empreses que presentin factures estan obligades a fer-ho electrònicament. La factura electrònica s’ha de generar en format Facturae i s’ha de signar electrònicament.

    Anar a Factura electrònica
    .  
  • L’Ajuntament publica les actes de Ple.  

    L’Ajuntament ha iniciat la publicació de les actes de Ple en la Seu electrònica. D’aquesta manera, la ciutadania pot consultar a partir d’ara per Internet el contingut de les sessions plenàries municipals, els assumptes aprovats i les intervencions dels grups del consistori. 

    Anar a Ple municipal
    .  
  • Descarregar Ordenança reguladora de l´Administració Electrònica
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Agència Catalana de Certificació
  • Anar a cat365.net
  • Anar a 060.es
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400