Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Seu electrònica de l’Ajuntament de L’Hospitalet
Benvinguts a la Seu electrònica de l’Ajuntament de L’Hospitalet. La Seu és el portal que hem posat a la vostra disposició perquè pugueu accedir a la informació i als serveis i tràmits municipals a través d'Internet, de forma segura, 24 hores al dia 365 dies a l’any.

Destaquem

  • La Seu electrònica va incrementar un 28% les seves visites el 2015 

    La Seu electrònica va rebre el 2015 un total de 386.225 visites, amb un increment del 28% respecte a l’any anterior. Encapçalen les pàgines més vistes Accés a tràmits, Organització i Gestió municipal, Selecció de personal, Perfil del contractant, Cercador i Normatives municipals. En conjunt, els webs municipals van sumar 1.622.807 entrades el 2015, amb un increment del 33% respecte a 2014, i s’hi van fer 70.809 tràmits telemàtics, un 46% més que l’any anterior; els més utilitzats, Inscripció a la borsa de treball, Recollida de mobles i estris vells a domicili, Consulta del cens electoral, Carpeta ciutadana i Càlcul de plusvàlua.
  • L’Ajuntament incorpora nous tràmits al Registre electrònic

    L’Ajuntament ha ampliat els tràmits que es poden presentar al Registre General d’entrada de forma electrònica amb les sol•licituds d'Identificació de la persona conductora d’una denúncia per infracció de trànsit i de Dret d'accés a la informació pública.
    L’entrada al Registre electrònic d’aquests serveis —a més de les sol•licituds de Consum i Tributàries que ja estaven en marxa— es fa mitjançant la pàgina de Tràmits (Seu electrònica) i s’hi necessita certificat digital. El justificant de la sol•licitud, signat i registrat, es rep per correu electrònic i es pot consultar a la Carpeta ciutadana.
  • L’Ajuntament posa en marxa el servei e.FACT per a la presentació de factures electròniques

    L’Ajuntament ha posat en marxa el servei e.FACT perquè els proveïdors hi puguin presentar les factures en format electrònic. S’hi accedeix a través de la pàgina Factura electrònica, de la Seu electrònica.

    A partir del 15 de gener de 2015, les empreses que presentin factures estan obligades a fer-ho electrònicament. La factura electrònica s’ha de generar en format Facturae i s’ha de signar electrònicament.

    Anar a Factura electrònica
  • L’Ajuntament publica les actes de Ple

    L’Ajuntament ha iniciat la publicació de les actes de Ple en la Seu electrònica. D’aquesta manera, la ciutadania pot consultar a partir d’ara per Internet el contingut de les sessions plenàries municipals, els assumptes aprovats i les intervencions dels grups del consistori. 

    Anar a Ple municipal
  • Descarregar Ordenança reguladora de l´Administració Electrònica
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Agència Catalana de Certificació
  • Anar a cat365.net
  • Anar a 060.es
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400