Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Seu electrònica de l’Ajuntament de L’Hospitalet
Benvinguts a la Seu electrònica de l’Ajuntament de L’Hospitalet. La Seu és el portal que hem posat a la vostra disposició perquè pugueu accedir a la informació i als serveis i tràmits municipals a través d'Internet, de forma segura, 24 hores al dia 365 dies a l’any.

Destaquem

  • Selecció de personal

    A partir d’ara, és possible compartir les convocatòries de selecció de personal mitjançant correu electrònic i xarxes socials: Facebook, Twitter, Google + i Linkedin

    Anar a Selecció de personal
  • Perfil del contractant

    L’Ajuntament de l’Hospitalet amb la finalitat d’ampliar i millorar la informació que es subministra als possibles licitadors dels processos de contractació pública que porta a terme, s’incorpora a la Plataforma de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya.

    A partir del dia 22 de maig de 2017, els nous processos de contractació es faran públics a través d’aquesta plataforma.

    Els processos de contractació en curs en aquesta data, es tramitaran a través del perfil del contractant de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de L’Hospitalet.



  • L’Ajuntament amplia els tràmits que es poden fer a través d’internet

    El consistori aposta per millorar l’eficiència en la gestió i la relació amb la ciutadania i per fer servir les noves tecnologies per aconseguir-ho. 
    Es posa en marxa la Finestreta Única Empresarial Local i el sistema VÀLid d’identificació digital. L’objectiu és introduir la innovació digital a la gestió dels serveis públics. El 2016 es van fer més de 63.000 tràmits telemàtics.
  • L’Ajuntament incorpora nous tràmits al Registre electrònic

    L’Ajuntament ha ampliat els tràmits que es poden presentar al Registre General d’entrada de forma electrònica amb les sol•licituds d'Identificació de la persona conductora d’una denúncia per infracció de trànsit i de Dret d'accés a la informació pública.
    L’entrada al Registre electrònic d’aquests serveis —a més de les sol•licituds de Consum i Tributàries que ja estaven en marxa— es fa mitjançant la pàgina de Tràmits (Seu electrònica) i s’hi necessita certificat digital. El justificant de la sol•licitud, signat i registrat, es rep per correu electrònic i es pot consultar a la Carpeta ciutadana.
  • L’Ajuntament posa en marxa el servei e.FACT per a la presentació de factures electròniques

    L’Ajuntament ha posat en marxa el servei e.FACT perquè els proveïdors hi puguin presentar les factures en format electrònic. S’hi accedeix a través de la pàgina Factura electrònica, de la Seu electrònica.

    A partir del 15 de gener de 2015, les empreses que presentin factures estan obligades a fer-ho electrònicament. La factura electrònica s’ha de generar en format Facturae i s’ha de signar electrònicament.

    Anar a Factura electrònica
  • L’Ajuntament publica les actes de Ple

    L’Ajuntament ha iniciat la publicació de les actes de Ple en la Seu electrònica. D’aquesta manera, la ciutadania pot consultar a partir d’ara per Internet el contingut de les sessions plenàries municipals, els assumptes aprovats i les intervencions dels grups del consistori. 

    Anar a Ple municipal
  • Descarregar Ordenança reguladora de l´Administració Electrònica
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Agència Catalana de Certificació
  • Anar a cat365.net
  • Anar a 060.es
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400