Inici
Mapa web
Castellano
Seu electrònica
La Seu Electrònica
Sobre la Seu
Certificats digitals
Calendari dies hàbils
Normativa d’administració electrònica
Talls del servei
Protecció de dades
Serveis de la Seu
Tramitació
Tràmits
Les meves sol·licituds
Portasignatures
Validació de documents
Oficines de registre
Carpeta ciutadana
Registre electrònic
Contacteu
Perfil del contractant
Selecció de personal
Factura electrònica
Notificació electrònica
Tauler d’anuncis i edictes
Borses i plans d’ocupació
Subvencions i ajuts
Representa
Informació
Organització municipal
Gestió municipal
Normatives municipals
Calendari del contribuent
Estic a:
Seu
>
Organització municipal >
Cartipàs 2023-2027
>
Cartipàs 2015-2019
El consistori
Àrees municipals
Regidories de districte
Consells de districte
Directori Municipal
Codi ètic i de valors de bon govern
Registre d´interessos (activitats i patrimoni) dels membres de la corporació i personal directiu
Retribucions de càrrecs electes
Retribucions i currículums de personal directiu i personal d’Habilitació de Caràcter Nacional
Retribucions i currículums de personal eventual
Patrimoni Municipal
Personal Municipal
Cartipàs 2023-2027
Consell de Ciutat
Consell Municipal de Serveis Socials
Consell Educatiu
Consell Consultiu i Assessor dels serveis de comunicació
Consell Executiu dels Mitjans de Comunicació
Síndic/a de Greuges de L’Hospitalet
Comissió de Suggeriments i Reclamacions
Cartipàs 2015-2019
Dedicació i retribució dels càrrecs electes
Decret 534/2018, de 29 de gener, cessament en règim de dedicació exclusiva Sr. Martín Hermosín com a portaveu GPM del Partit Popular
Decret 7776/2018, 31 d’octubre, determinar que la nova portaveu del GPM del PP, exerceixi el càrrec en règim de dedicació exclusiva
Decret 65/2016, de 14 de gener, cessament en règim de dedicació exclusiva regidora Maria Mercè Perea i Conillas
Decret 4123/2016, de 23 de maig, de cessament del règim retributiu de dedicació exclusiva de la regidora Sonia Esplugas González
Decret 4465/2016, d’1 de juny, règim dedicació exclusiva de Francisco Javier Martín Hermosín
Decret 6376/2016, de 26 de juliol, règim dedicació exclusiva regidor David Quiros Brito
Acord de Ple, de 19 de juny de 2015, d’aprovació del règim de dedicació i retribucions dels membres de la Corporació
Decret 5532/2015, de 19 de juny, de designació de membres electes que exerciran el seu càrrec amb dedicació exclusiva
Decret 6368/2015, de 31 de juliol, de cessament en règim de dedicació exclusiva de l’Alcaldessa-Presidenta
Decret 6550/2015, de 31 d’agost, de cessament en règim de dedicació exclusiva del Portaveu del Grup Polític Municipal d’ERC
Decret 8860/2015, d’11 de novembre, de cessament en règim de dedicació exclusiva del Portaveu del Grup Polític Municipal de Guanyem L’Hospitalet
Decret 8938/2015, de 17 de novembre, de determinació de règim de dedicació exclusiva, en atenció al càrrec, a favor de membres electes
Competències dels diferents òrgans de govern municipal
Junta de Govern Local
Junta de Govern Local
Acord de Junta de Govern Local de 23 de juny de 2015, acceptació delegacions efectuades per alcaldia mitjaçant Decret 5528/2015, de 15 de juny
Acord de Junta de Govern Local de 23 de juny de 2015, delegació de la JGL en Tinents d’alcaldia, regidors/es de govern i Presidents/es de districte
Decret 1278/2016, de 24 de febrer, de modificació de la composició de la Junta de Govern Local
Decret 5528/2015, de 15 de juny, de nomenament dels membres de la Junta de Govern Local i delegació de competències de l’Alcaldia a favor d’aquest òrgan col·legiat (MODIFICAT pel Decret 1278 de 24 de febrer de 2016)
Divisió d’àrees i districtes
Decret 6374/2016, de 26 de juliol, divisió d’àrees
Decret 1277/2016, de 24 de febrer, de modificació de la divisió de l’administració municipal de l’Ajuntament de L’Hospitalet (REVOCAT per Decret 6374 de 26 de juliol de 2016)
Decret 5527/2015, de 15 juny, de divisió de l’administració municipal de l’Ajuntament de L’Hospitalet en set àrees executives (REVOCAT pel Decret 1277 de 24 de febrer de 2016)
Nomenaments i delegació facultats de l’alcaldia
Decret 6375/2016, de 26 de juliol, nomenaments i delegació competències de l’alcaldia
Decret 668/2018, d’1 de febrer modifica Decret 6375, en relació al nomenament de regidor-a i present-a districte IV i V
Decret 8937/2015, de 17 de novembre, de nomenament de regidors adjunts i delegació de facultats de l’Alcaldia a les àrees de Benestar i Drets Socials i d’Espai Públic, Urbanisme i Sostenibilitat (REVOCAT)
Decret 1280/2016, de 24 de febrer, de nou nomenament dels titulars d’àrees, regidors de govern, regidors presidents de districte i regidors adjunts, i delegació de facultats de l’Alcaldia (REVOCAT per Decret 6375 de 26 de juliol de 2016)
Decret 5530/2015, de 15 de juny, de nomenament dels titulars d’àrees, regidors de govern i regidors presidents de districte, i delegació de facultats de l’Alcaldia (REVOCAT pel Decret 1280 de 24 de febrer de 2016)
Tinents/entes d’alcaldia
Decret 1279/2016, de 24 de febrer, de nou nomenament de tinents i tinentes d’Alcaldia
Decret 5529/2015, de 15 de juny, de nomenament de tinents i tinentes d’Alcaldia (REVOCAT pel Decret 1279 de 24 de febrer de 2016)
Ple municipal
Ple municipal
Acord de Ple, de 19 de juny de 2015, de periodicitat de les sessions ordinàries del Ple municipal
Comissions permanents
Decret 8888/2018 de 4 de desembre composició nominal de les comissions del ple
Acord de Ple, de 19 de juny de 2015, de determinació i composició de les Comissions del Ple
Decret 5542/2015, de 25 de juny, delegació de presidències i vicepresidències de les Comissions del Ple
Acord de Ple de 24 de novembre de 2015, modifica composició genèrica de les Comissions del Ple
Decret 9800/2015, de 9 de desembre, nova composició nominal de les Comissions del Ple
Decret 6114/2016, de 18 de juliol, nova composició nominal de la Comissió de Competències delegades del Ple
Decret 6412/2016, de 2 d’agost, nova composició nominal de les comissions permanents de Presidència i de Drets i Territori
Decret 6881/2016, de 14 de setembre, disposa subsanar l’error material en el Decret 6412/2016, de 2 d’agost
Decret 8737/2016, 27 d’octubre, nova composició nominal de les comissions permanents de Presidència i de Drets i Territori
Decret 5928/2017, 25 de juliol, nova composició nominal de la Comissió Especial de Comptes
Decret 1091/2018, de 19 de febrer, delegació puntual
Acord de Ple de 27 de febrer de 2018, modificació composició genèrica de les comissions del Ple: Comissions permanents, Comissió Especial de Comptes, comissió de competències delegades del Ple
Decret 1572/2018, de 9 de març, composició nominal de les Comissions del Ple
Comissió de competències delegades del Ple
Acord de Ple, de 19 de juny de 2015, de delegació de competències del Ple en la Comissió de competències delegadades del Ple
Delegacions especials
Decret 14391/2022, de 30 de novembre, de delegació especifica indistinta i amb caràcter permanent de la facultat per a la celebració de casaments civils a favor de diferents regidors i regidores
Grups polítics
Acord de Ple, de 19 de juny de 2015, de constitució dels grups polítics i composició de la Junta de Portaveus
Acord de Ple, de 24 de novembre de 2015, es dóna per assabentat nova composició de la Junta Municipal de Portaveus
Acord de Ple, de 27 de setembre de 2016, es dóna per assabentat de la modificació de la composició del Grup Polític Municipal del PSC-CP
Acord de Ple, de 27 de febrer de 2018, modificació composició grups polítics municipals
Personal eventual
Acord de Ple 19 de juny de 2015, determinació de la nova plantilla de personal eventual
Acord de Ple 22 de desembre de 2015, sobre l’informe del personal eventual relatiu al tercer trimestre de 2015
Acord de Ple 18 de març de 2016, informe del personal eventual corresponent al primer trimestre 2016
Acord de Ple 28 de juny de 2016, sobre l’informe del personal eventual relatiu al segon trimestre de 2016
Acord de Ple 27 de setembre de 2016, informe del personal eventual corresponent al tercer trimestre 2016
Acord de Ple 20 de desembre de 2016, informe del personal eventual corresponent al quart trimestre 2016
Acord de Ple 28 de març de 2017, informe del personal eventual corresponent al primer trimestre 2017
Acord de Ple 25 de juliol de 2017, informe del personal eventual corresponent al segon trimestre 2017
Acord de Ple 26 setembre de 2017, informe del personal eventual corresponent al tercer trimestre 2017
Acord de Ple 22 de desembre 2017, informe del personal eventual corresponent al quart trimestre 2017
Acord de Ple 23 de març de 2018, informe del personal eventual corresponent al primer trimestre 2018
Comissió per a l’estudi del Nomenclàtor de la ciutat
20060913 Text refós del nomenclàtor de la ciutat
Decret 1750/2018, de 15 de març de composició de la Comissió per a l’estudi del Nomenclàtor de la ciutat
Ajuntament de L'Hospitalet
Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400
Accessibilitat
Protecció de dades
Administrar preferències Cookies