Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Cita prèvia amb l'Oficina Municipal d'Habitatge

Es pot accedir a aquest mateix tràmit amb la següent adreça electrònica:

  •     https://www.l-h.cat/citaOH

Si voleu realitzar un tràmit a l'Oficina Municipal d'Habitatge podeu fer servir els tràmits telemàtics o demanar cita prèvia per a consultes d'ajuts de lloguer, per a habitatges de protecció oficial, per al Servei d'Intermediació de Deutes d'Habitatge i per la borsa de lloguer, seguint l'enllaç que trobareu més endavant.

Recordeu que a la Seu Electrònica podeu trobar els tràmits que es poden realitzar telemàticament, sense necessitat de traslladar-se a les oficines. Heu de disposar d'un certificat digital (IdCAt o IdCAT mòbil). El podeu aconseguir seguint el tràmit que trobareu a l'apartat 'Tràmits relacionats'.

Per consultar els tràmits que es fan en l'Oficina Municipal d'Habitatge podeu seguir el següent enllaç:

Si el que necessiteu és una cita prèvia i anar personalment a l'Oficina Municipal d'Habitatge segueixi el següents enllaços depenen el tràmit que vulgui realitzar:

No és necessària la resolució per part d'un òrgan administratiu

Heu d'acudir a la cita només 5 minuts abans o 5 minuts després (passat aquest temps la seva cita serà anul·lada).

Instruccions sobre la documentació a aportar:

  • Reviseu la documentació que heu d'aportar per a realitzar el tràmit per evitar desplaçaments innecessaris
  • Preferiblement, porteu tota la documentació escanejada en un PenDrive per tal d'evitar la manipulació de papers per part vostre i de les persones que us atendran i així poder mantenir la seguretat requerida per la situació d'emergència sanitària.
  • Tot i això, porteu també la documentació requerida a cada tràmit en paper per si hagués algun problema amb el PenDrive i es necessités escanejar-la de nou a l'oficina.