Cita prèvia amb l'Oficina Municipal d'Habitatge

Es pot accedir a aquest mateix tràmit amb la següent adreça electrònica:

  •     https://www.l-h.cat/citaOH
Degut a la situació sanitària sobrevinguda per la Covid-19, si voleu realitzar un tràmit a l'Oficina Municipal d'Habitatge podeu fer servir els tràmits telemàtics o demanar cita prèvia per a consultes d'ajuts de lloguer, per a habitatges de protecció oficial i per la borsa de lloguer, seguint l'enllaç que trobareu més endavant.

Recordeu que a la Seu Electrònica podeu trobar els tràmits que es poden realitzar telemàticament, sense necessitat de traslladar-se a les oficines. Heu de disposar d'un certificat digital (IdCAt o IdCAT mòbil). El podeu aconseguir seguint el tràmit que trobareu al final de la pàgina.

Per consultar els tràmits que es fan en l'Oficina Municipal d'Habitatge podeu seguir el següent enllaç:

Si el que necessiteu és una cita prèvia i anar personalment a l'Oficina Municipal d'Habitatge segueixi el següents enllaços depenen el tràmit que vulgui realitzar:

Sense resolució d'òrgan

En cas que se us atengui amb cita prèvia:

Indispensable per poder ser atès un cop tingui la cita prèvia concertada:

  •     Heu de portar mascareta
  •     Heu de portar bolígraf
  •     Venir només la persona que ha de realitzar el tràmit
  •     Acudir a la cita només 5 minuts abans o 5 minuts després (passat aquest temps la seva cita serà anul·lada)
Instruccions sobre la documentació a aportar:
  • Reviseu la documentació que heu d'aportar per a realitzar el tràmit per evitar desplaçaments innecessaris
  • Preferiblement, porteu tota la documentació escanejada en un PenDrive per tal d'evitar la manipulació de papers per part vostre i de les persones que us atendran i així poder mantenir la seguretat requerida per la situació d'emergència sanitària.
  • Tot i això, porteu també la documentació requerida a cada tràmit en paper per si hagués algun problema amb el PenDrive i es necessités escanejar-la de nou a l'oficina.