Per realitzar aquest tràmit heu de demanar cita prèvia seguint les intruccions del tràmit enllaçat a l'apartat "Tràmits relacionats'.
El Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial és un registre públic amb abast a tot el municipi que s'integrarà, d'acord amb la normativa reguladora, en el Registre únic de sol·licitants d'habitatges de la Generalitat de Catalunya.
Per poder ser adjudicatària d'un habitatge amb protecció oficial, és un requisit imprescindible que la persona sol·licitant estigui inscrita en el Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial. Les persones inscrites poden participar en els processos d'adjudicació si compleixen els requisits exigits i estan inscrites abans de l'inici del procediment d'adjudicació en qüestió.
No es podrà tramitar una nova inscripció durant els cinc anys següents a la data d'una renúncia o revocació, segons l'article 14 del Reglament Municipal del Registre de sol·licitants d'habitatges amb protecció pública de L'Hospitalet:
Documentació necessària per a l'inscripció
Descripció | Tipus | Presentació | Descàrrega |
---|---|---|---|
Sol·licitud d'inscripció al Registre de Sol·licitants d'Habitatge de Protecció Oficial |
En cas de que a la sol·licitud consti una unitat familiar
Descripció | Tipus | Presentació | Descàrrega |
---|---|---|---|
Llibre de familia |
En cas de que algun membre de la unitat de convivència posseeixi un habitatge en propietat o altre immoble de naturalesa rústica o urbana
Descripció | Tipus | Presentació | Descàrrega |
---|---|---|---|
Escriptura de la propietat | |||
Rebuts de pagament de l'impost de béns immobles de fora de l'Hospitalet |
En cas de necessitar accedir a l'adjudicació d'un habitatge adaptat per a persones amb mobilitat reduïda
Descripció | Tipus | Presentació | Descàrrega |
---|---|---|---|
Certificat de l'ICASS de necessitat d'accedir a l'adjudicació d'un habitatge adaptar per a persones amb mobilitat reduïda |
En cas de declarar que s'està separat/ada o divorciat/ada
Descripció | Tipus | Presentació | Descàrrega |
---|---|---|---|
Sentència judicial ferma de separació o divorci |
En cas de que a la sol·licitud consti un menor i només un dels progenitors
Descripció | Tipus | Presentació | Descàrrega |
---|---|---|---|
Sentència judicial ferma de guarda i custòdia del menor |
Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.
Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
Tramitar on-line1. NO S'ATENDRÀ SENSE CITA PRÈVIA (feu servir el tràmit enllaçat a l'apartat 'Tràmits relacionats').
2. El dia de la cita haureu d'aportar la documentació necessària.
C. Llobregat n° 116 CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
Aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Podeu fer servir el tràmit 'Cita prèvia amb l'Oficina Municipal d'Habitatge'
Horari habitual:
Podeu utilitzar aquest formulari per fer arribar les vostres consultes: https://l-h.cat/olh
Reglament Municipal del Registre de sol•licitants d’habitatges amb protecció pública a L’Hospitalet
En totes les sol·licituds d'inscripció es presumirà com a persona representant de la unitat de convivència a aquella que figuri com a sol·licitant. Una mateixa persona no podrà formar part de dues o més unitats de convivència alhora, ni figurar al mateix temps en més d'una sol·licitud d'inscripció.
La inscripció per si mateixa no dóna lloc a cap altre dret ni suposa, en particular, l’adjudicació automàtica d'un habitatge.
La inscripció servirà per a optar a pisos de tota Catalunya, sempre i quan a les bases del concurs no es sol·liciti justificar una antiguitat d'inscripció al Padró Municipal d'Habitants del municipi convocant.
Podeu consultar a l'Agència de l'Habitatge de Catalunya el funcionament del procediment d'adjudicació.
A la web municipal de l'Oficina d'Habitatge es publicaran les promocions quan s'activin.
Un cop comprovada la documentació i el compliment dels requisits exigits, s'enviarà a la persona sol·licitant la notificació de la resolució d'acceptació o desestimació de la inscripció en el Registre.
És obligatori comunicar al Registre de Sol·licitants d'Habitatges amb Protecció Oficial qualsevol modificació de les dades que consten a la inscripció. L'incompliment d'aquesta comunicació pot donar lloc, si escau, a la baixa de la inscripció.
Telèfon: 93 403 26 00
Aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Podeu fer servir el tràmit 'Cita prèvia amb l'Oficina Municipal d'Habitatge'
Horari habitual:
Podeu utilitzar aquest formulari per fer arribar les vostres consultes: https://l-h.cat/olh