Per realitzar aquest tràmit heu de demanar
cita prèvia seguint les instruccions del tràmit enllaçat al final d'aquesta pàgina.
Sol·licitud per a tramitar la cèdula d'habitabilitat de segona ocupació per habitatges que ja han tingut prèviament una cèdula o una qualificació definitiva d'habitatge protegit.
La cèdula d'habitabilitat és un document administratiu que acredita que un habitatge és apte per ser destinat a residència de les persones i té les condicions tècniques d'habitabilitat, segons la normativa vigent.
És necessària per :
-
Transmetre un habitatge en venda, lloguer o cessió d'ús, en primera transmissió o en posteriors (excepte en els supòsits d'exoneració que preveu la normativa vigent).
En el cas d'una transmissió d'un habitatge de compra ha de ser la persona venedora qui aporti aquesta cèdula, i en el cas de llogar un habitatge ho ha de fer la propietària de l'immoble.
-
També és necessària per donar-se d'alta dels serveis d'aigua, electricitat, gas, telecomunicacions i altres serveis.
.
QUAN ES POT FER
Quan la cèdula estigui caducada. Podeu trucar al 012 o fer servir el tràmit de consulta de l'estat de la cèdula d'habitabilitat
, enllaçat al final d'aquesta pàgina
, per saber si està o no caducada.
.