Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Comunicació d'un suggeriment a la Síndica de Greuges de L'Hospitalet

Imprimir
Podeu realitzar qualsevol observació o demanda ciutadana relativa a la millora dels serveis i/o de l'administració municipal..  

QUI EL POT DEMANAR

Les persones físiques amb veïnatge administratiu al municipi, i les persones jurídiques amb domicili social al mateix; així com les persones físiques i jurídiques que tot i no tenir la condició de veïnes o domiciliades, acreditin ser usuàries dels serveis municipals als quals es refereixi el suggeriment.

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general que haurà de contenir de manera concreta el suggeriment que es formula fent constar totes aquelles dades i acompanyant, en el seu cas, tota aquella documentació que permeti un millor coneixement de l'assumpte.
  • Autorització d'ús i comunicació de dades per a tramitar la defensa de la ciutadania.

QUÈ PASSA DESPRÉS

La presentació d'un suggeriment, donarà lloc a l'obertura d'un expedient que s'iniciarà amb la resolució de qualificació per la Síndica, en la qual es determinarà sobre la seva admissió a tràmit i la procedència de l'obertura del subsegüent expedient informatiu.

En el tràmit de qualificació es podrà rebutjar motivadament el suggeriment, quan de l'examen de l'escrit presentat es conclogui que no es troba dins de l'àmbit de les competències dels Òrgans de Defensa de la Ciutadania.

Si s'admet a tràmit, s'instruirà el procediment i si és necessari se us pot requerir més informació per a continuar amb la tramitació del procediment iniciat.

El/la President/a de la Comissió efectuarà una proposta d'actuació que es sotmetrà a l'aprovació de la Comissió, la qual resoldrà en el decurs d'una sessió.

Els Òrgans de Defensa de la Ciutadania resoldran el suggeriment i rebreu la seva notificació.

MÉS INFORMACIÓ

  • Els suggeriments tramitats de conformitat amb el que preveu el present reglament, en cap cas, tenen la consideració de recurs administratiu, ni de reclamació econòmic administrativa.
  • La presentació de l'escrit no suspendrà ni interromprà, en cap cas, els terminis establerts per la legislació vigent per a l'inici, la tramitació i la resolució d'altres procediments administratius.
  • La presentació de suggeriments no condicionarà ni impedirà l'exercici d'aquelles accions o drets, que de conformitat amb la normativa vigent, correspon exercir als/ a les interessats/des.
  • Les resolucions que dicti el/la Síndic/a o la Comissió en la tramitació dels suggeriments tenen la qualificació d'informes de caràcter no vinculant i no seran susceptibles de recurs ni administratiu ni jurisdiccional
.  

TEMPS DE RESPOSTA

La resolució de la Síndica que disposa la qualificació i l'admissió a tràmit es comunicarà a la persona interessada, en el termini màxim de deu dies hàbils, a comptar del següent a la presentació del suggeriment, fent constar l'òrgan responsable de la seva resolució i la indicació que en el termini màxim de tres mesos a comptar des de la data de la presentació li serà comunicada la resolució.

Aquest termini màxim podrà ser prorrogat de manera motivada, en atenció a l'òrgan que tramita el procediment, per la Síndica o la Presidència de la Comissió, i es comunicarà a la persona interessada.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400