Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Dret d'accés a la informació pública

Imprimir
Sol·licitud d'informació pública elaborada per l'ajuntament o que està en el seu poder com a conseqüència de la seva activitat o de l'exercici de les seves funcions.

Podeu consultar moltes d'aquestes dades al portal de Transparència municipal..  

QUI EL POT DEMANAR

Qualsevol persona a partir de 16 anys, tant a títol individual com en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda.

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Presenteu la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades.

Indiqueu de forma clara a la instància:
  • La informació precisa a la qual voleu tenir accés.
  • La forma o el format en què preferiu tenir accés a la informació.
  • Una adreça de contacte, preferentment electrònica.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies)

QUÈ PASSA DESPRÉS

S'analitza la petició i es notifica a la persona interessada la resolució d’accés o no a la informació sol·licitada.

MÉS INFORMACIÓ

El dret d'accés a la informació pública pot ser denegat o restringit si el coneixement o la divulgació de la informació comporta un perjudici per a la seguretat pública; la investigació o la sanció de les infraccions penals, administratives o disciplinàries; el secret o la confidencialitat en els procediments tramitats per l'Administració pública, si el secret o la confidencialitat són establerts per una norma amb rang de llei; el principi d'igualtat de les parts en els processos judicials o la tutela judicial efectiva; els drets els menors d'edat; la intimitat i els altres drets privats legítims o per al secret professional i els drets de propietat intel·lectual i industrial.

En el cas que es tracti d'informació que contingui dades personals, es pot donar accés a la informació, amb la prèvia ponderació raonada de l'interès públic en la divulgació i els drets de les persones afectades..  

PREU

Gratuït si la informació és consultada en el lloc on es troba dipositada, o bé si existeix en format electrònic, cas en el qual es lliurarà per correu electrònic.

L'expedició de còpies i la transposició a formats diferents de l'original poden restar subjectes a una contraprestació econòmica, la qual no pot excedir el cost de l'operació..  

TEMPS DE RESPOSTA

El termini màxim per respondre és d'un mes des del dia següent a la recepció de la sol·licitud.

Aquest termini pot ampliar-se si ho justifiquen el volum o la complexitat de la informació requerida.

EFECTE DEL SILENCI ADMINISTRATIU

Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà estimada..  

NORMATIVA APLICABLE

  • Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
  • Decret 6375/2016, de 26 de juliol, relatiu al nomenament dels/de les tienents/es d'Alcaldia titulars/es d'àrea, regidors/es de govern, regidors/es presidents/es de districte, regidors/es adjunts/es i delegació de facultats de l'Alcaldia en aquests òrgans (BOPB 05/08/2016)
.  

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400