QUÈ PASSA DESPRÉS
Al·legació
Si en les al·legacions formulades o en la documentació aportada hi figuren dades noves o diferents de les que consten a l'expedient, i sempre que s'estimi necessari per l'instructor, s'hi faran arribar a l'agent de l'autoritat per tal que informi al respecte.
Acabada la instrucció del procediment, l'òrgan instructor farà una proposta de resolució, estimant les al·legacions o bé continuant amb la sanció.
Aquesta resolució es notifica a la persona interessada.
Recurs
El recurs es remet a l'Assessoria jurídica de l'Àrea, que informarà sobre l'estimació o no de les al·legacions del recurrent.
Transcorregut el termini màxim de resposta sense que s'hagi notificat resolució expressa, la persona interessada pot considerar desestimat el recurs a fi d'interposar la reclamació procedent.
MÉS INFORMACIÓ
Atesa la pluralitat de normativa sectorial en relació a les activitats, aquesta està recollida a l’apartat corresponent de la resolució d’inici, proposta o resolució final sancionadora.
. TEMPS DE RESPOSTA
-
El termini màxim per respondre les al·legacions és el de tramitació del procediment sancionador, que variarà d’acord amb la normativa sectorial aplicable.
El termini màxim per resoldre el procediment sempre està recollit a la resolució d’inici.
-
El termini màxim per notificar la resolució del recurs és d'un mes comptat des de l'endemà del dia de presentació.
Transcorregut aquest termini màxim sense que s'hagi notificat resolució expressa, la persona interessada pot considerar desestimat el recurs a fi d'interposar la reclamació procedent.
EFECTE DEL SILENCI ADMINISTRATIU
Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà desestimada.
.