Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Volant de residència col·lectiu històric

Imprimir
El volant de convivència històric emès per l’Ajuntament de L’Hospitalet informa de amb qui està o ha estat empadronada una persona en un domicili en un període concret des de l'1 de maig de 1996 fins a la data de la sol·licitud.

Si necessiteu justificar inscripcions anteriors a l'1 de maig de 1996 heu de tramitar el certificat enllaçat als tràmits relacionats al final d'aquesta pàgina..  

QUI EL POT DEMANAR

  • Qualsevol persona major d'edat pot demanar el seu volant de convivència històric.
  • Qualsevol persona major d'edat pot demanar un volant de convivència històric d'una altra persona amb autorització expressa de la persona interessada.

COM ES POT TRAMITAR

PER TELÈFON:
Les persones que en el moment de la petició estan empadronades a la ciutat de L'Hospitalet també el poden obtenir trucant al telèfon indicat.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB en lloc de CD).

Presenteu la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades.
Documentació necessària
Documents acreditatius de la identitat del sol·licitant:
  • Ciutadans amb nacionalitat espanyola: DNI o passaport.
  • Ciutadans estrangers d’un país membre de la Unió Europea, d’altres estats membres del Espai Econòmic Europeu (Noruega, Islàndia i Liechtenstein) i de Suïssa (en virtut de l’acord de Luxemburg): certificat del Registre Central d’Estrangers acompanyat del document d’identitat del país d’origen o del passaport.
  • Ciutadans estrangers no comunitaris: targeta de residència o passaport.
En el cas de representació, aporteu una autorització expressa per escrit i signada per la persona sol·licitant acompanyada d’una fotocòpia del document d’identitat d’aquest i l’original de la persona autoritzada.
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.
    Per a més informació podeu trucar al 010

    Horari habitual
    Dilluns a divendres: 8.30-14 h
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

Les persones que actualment estan empadronades a la ciutat i que facin la sol·licitud per telèfon rebran el volant, per correu postal, a l'adreça on figuren empadronades.

MÉS INFORMACIÓ

Aquest volant es pot sol·licitar per escrit i per correu administratiu, si s'ha d'enviar fora del municipi, fent servir una carta especificant l'adreça d'enviament amb signatura original i fotocòpia del DNI/TR/Passaport dirigida a:

Ajuntament de L'Hospitalet
Unitat de Gestió de Població
C.Girona, 10, 1a planta
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Barcelona.  

VALIDESA

El termini de validesa d'aquest document l'estableix l'Administració que el demana i comença a comptar des de la data d'expedició.

TEMPS DE RESPOSTA

Presencialment: immediatament.
Telefònicament: el rebrà al domicili en un termini màxim de 3 dies hàbils.
Correu postal: el rebrà al domicili en un temps màxim d'una setmana.

NORMATIVA APLICABLE

  • Llei 7/1985 de 2 d’abril reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Llei 4/96 de 10 de gener per la que es modifica la Llei 7/1985 de 2 d’abril reguladora de les Bases de Règim Local en relació al Padró Municipal en la seva darrera redacció.
  • Llei Municipal i de règim local de Catalunya aprovada pel Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
  • Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre per el qual es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals aprovat pel Reial Decret 1690/1986 de 11 de juliol.
  • Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
  • Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
  • Resolució de 17 de novembre de 2005 de la Subsecretaria per la qual es disposa la publicació de la Resolució del INE i la Direcció General per a l’Administració Local per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la revisió anual del Padró Municipal i sobre el procediment d’obtenció de la proposta de xifres oficials de població.
  • Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400