Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Renúncia de la titularitat d'una sepultura

Renúncia dels drets sobre les sepultures revertint la titularitat a l'Ajuntament.

La persona titular del dret funerari.

  • El dret funerari ha de constar a nom d'una persona titular, no d'una família o col·lectiu. En cas que voleu adequar la situació del dret funerari heu de seguir les instruccions del tràmit corresponent enllaçat al final d'aquesta pàgina
  • La sepultura ha d’estar al corrent de pagament de la taxa de manteniment del Cementiri
  • Han d’haver transcorregut 2 anys des de la darrera inhumació

  • El dret funerari ha de constar a nom d'una persona titular, no d'una família o col·lectiu. En cas que voleu adequar la situació del dret funerari heu de seguir les instruccions del tràmit corresponent enllaçat al final d'aquesta pàgina
  • La sepultura ha d’estar al corrent de pagament de la taxa de manteniment del Cementiri
  • Han d’haver transcorregut 2 anys des de la darrera inhumació

El termini legal de resolució és de 3 mesos des de la data de registre de la sol·licitud.
Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà desestimada.

DescripcióTipusPresentacióDescàrrega
Certificat de titularitat del compte correntObligatoriTelemàtic i presencial
Document d'identitat del titular del dret funerariObligatoriTelemàtic i presencial
Imprès de transferència bancàriaObligatoriTelemàtic i presencialDescarregar
Títol del dret funerariObligatoriTelemàtic i presencial
Llegenda
Tipus de documentació a aportar
  • Opcional
  • Obligatori
Presentació
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Ambdues

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Tramitar on-line

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Instància en paper

Sol·licitud

És un tràmit gratuït.
L'Ajuntament farà un abonament en funció de l'ordenança fiscal
Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea

El departament gestor es posarà en contacte amb vosaltres per a continuar amb la tramitació i fer-vos un abonament del valor del nínxol segons l’Ordenança fiscal vigent en el moment de la sol·licitud al número de compte facilitat a l'imprès de transferència bancària