Per realitzar aquest tràmit heu de demanar cita prèvia seguint les instruccions del tràmit enllaçat a l'apartat 'Més informació > Tràmits relacionats'.
Sol·licitud per a tramitar la cèdula d'habitabilitat de segona ocupació per habitatges amb antiguitat compresa entre l'11 d'agost de 1984 i el 3 de novembre de 2012 sense cèdula d'habitabilitat de primera ocupació i quan es fa el tràmit de cèdula per primera vegada.
La cèdula d'habitabilitat és un document administratiu que acredita que un habitatge és apte per ser destinat a residència de les persones i té les condicions tècniques d'habitabilitat, segons la normativa vigent.
És necessària per :
La Generalitat de Catalunya permet la tramitació d'aquesta cèdula al següent enllaç.
Cal contractar amb un arquitecte o un arquitecte tècnic perquè vagi al seu habitatge a fer-li el certificat corresponent. El telèfon del col·legi d'arquitectes és el 93.301.50.00 i el d'arquitectes tècnics el 93.240.20.60. L'arquitecte li farà tota la tramitació telemàtica.
1. NO S'ATENDRÀ SENSE CITA PRÈVIA
2. El dia de la cita haureu d'aportar la documentació necessària i els documents acreditatius d'antiguitat de l'habitatge -si fossin necessaris- tal i com s'indica a l'apartat següent 'Presencialment'.
La persona interessada s'haurà de posar en contacte amb un/a arquitecte/a, arquitecte/a tècnic/a o enginyer/a de l'edificació, per a poder obtenir la documentació necessària per a poder-la tramitar.
Recordem que en el cas que sigui l'arquitecte el que faci el tràmit ho ha de fer de manera telemàtica.
Si la tramitació no la fa el tècnic, la pot fer la persona particular.
C. Llobregat n° 116 CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
Aquesta oficina només atendrá amb cita prèvia. Podeu fer servir el tràmit 'Cita prèvia amb l'Oficina Municipal d'Habitatge'
Horari habitual:
Telèfons dels col·legis professionals:
Es dóna de resposta la resolució expressa a la sol·licitud amb la concessió o la denegació de la cèdula.
Abans de la resposta definitiva de la sol·licitud, es pot enviar a l’adreça de notificació un requeriment, que és la petició d’algun tipus d’actuació o documentació necessària per a continuar la tramitació de la sol·licitud.
Quan la cèdula estigui atorgada, la persona sol·licitant pot recollir-la de forma presencial a l'Oficina de l'Habitatge, amb cita prèvia.
S'haurà de tenir i conservar l'informe d'antiguitat d'habitatge durant la vigència de la cèdula.
Telèfon: 93 403 26 00
Aquesta oficina només atendrá amb cita prèvia. Podeu fer servir el tràmit 'Cita prèvia amb l'Oficina Municipal d'Habitatge'
Horari habitual: