Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Modificació de dades al Registre de Sol·licitants d'Habitatge de Protecció Oficial

Imprimir
Per realitzar aquest tràmit heu de demanar cita prèvia seguint les intruccions del tràmit enllaçat al final d'aquesta pàgina.

La resolució d'inscripció al Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial fa menció a l'obligació de comunicar qualsevol modificació de les dades que hi consten, segons la normativa vigent. L'incompliment d'aquesta comunicació pot donar lloc, si escau a la baixa de la inscripció..  

QUI EL POT DEMANAR

Les persones que constin inscrites en el Registre de Sol·licitants d'HPO o una persona degudament autoritzada per les interessades.

QUAN ES POT FER

Quan es produeixi el fet que faci susceptible la modificació d'una de les dades comunicades prèviament al Registre de Sol·licitants d'HPO..  

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB en lloc de CD).

Requeriments
  • Haver concertat cita prèvia per a la realització d'aquest tràmit.
  • La persona o unitat de convivència ha d'estar inscrita en el Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial.
1. NO S'ATENDRÀ SENSE CITA PRÈVIA
2. El dia de la cita haureu d'aportar la documentació necessària que s'indica a l'apartat següent 'Presencialment'.
Documentació necessària
  • Instància general
  • Document justificatiu de la modificació de dades que es vulgui realitzar (original i fotocòpia o fotocòpia compulsada).
Impresos associats
  • Oficina d'Habitatge
    C. Llobregat n° 116. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14 h 

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

VALIDESA

La inscripció al registre tindrà una vigència de tres anys, a comptar des de la resolució administrativa d'acceptació de la sol·licitud d'inscripció independentment de les modificacions que es puguin fer durant aquest període.

NORMATIVA APLICABLE

.  
  • Decret 106/2009, de 19 de maig, pel qual es regulen el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya i els procediments d’adjudicació dels habitatges de protecció oficial.
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

  • Oficina d'Habitatge
    Telèfon: 93 403 26 00
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:
    De dilluns a divendres de 9:00 a 14 h 

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400