Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Duplicat de la resolució d'inscripció en el Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial

Imprimir
Sol·licitud d'un duplicat de la resolució que s'envia després d'haver fet la petició d'inscripció en el Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial..  

QUI EL POT DEMANAR

Les persones que constin inscrites en el Registre de Sol·licitants d'HPO o una persona degudament autoritzada per les interessades.

QUAN ES POT FER

Posteriorment a rebre la resolució que s'envia com a resposta a la sol·licitud d'inscripció en el Registre..  

COM ES POT TRAMITAR

PER INTERNET:
Podeu fer la vostra sol·licitud per correu electrònic a olh@l-h.cat

Recordeu marcar la confirmació de lectura per tenir constància que s'ha rebut el correu al departament.
Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
PRESENCIALMENT:
Requeriments
  • La persona o unitat de convivència ha d'haver fet prèviament una sol·licitud d'inscripció en el Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial.
Presenteu la documentació necessària a qualsevol de l'oficina indicada.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies).
Impresos associats
  • Oficina d'Habitatge
    C. Llobregat n° 116. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS! A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Horari habitual:
    • De dilluns a divendres de 9:00 a 14 h 
    • Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

S'envia el duplicat de la resolució a l'adreça que consta en el Registre de Sol·licitants d'Habitatge amb Protecció Oficial.

TEMPS DE RESPOSTA

El departament envia el duplicat de la resolució en un termini màxim de 15 dies hàbils des del registre de la sol·licitud o la petició electrònica.

NORMATIVA APLICABLE

.  
  • Decret 106/2009, de 19 de maig, pel qual es regulen el Registre de Sol·licitants d’Habitatge amb Protecció Oficial de Catalunya i els procediments d’adjudicació dels habitatges de protecció oficial.
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

  • Oficina d'Habitatge
    Telèfon: 93 403 26 00
    Horari: AVÍS! A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Horari habitual:
    • De dilluns a divendres de 9:00 a 14 h 
    • Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Subvenció autònoms
  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400