Comunicació de molèsties en l'espai públic

Amb aquest tràmit ens podeu comunicar si patiu o heu patit a l'espai públic de la ciutat de L'Hospitalet alguna molèstia sobre qualsevol tema relacionat amb la convivència i el civisme.

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Tramitar on-line

Podeu comunicar la molèstia trucant al telèfon indicat.

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Instància en paper

Sol·licitud

Documentació necessària

  • Instància general, especificant la zona, carrer, plaça o espai concret on s'ha detectat la incidència
  • A més, si us és possible:
    • Fotografies de l'espai públic objecte de reclamació
    • Croquis o plànol de la zona.

L'Oficina de Gestió d'Incidències trucarà al telèfon que indiqueu a la vostra petició per tal de concretar la incidència.

S'entra la incidència al programa Gestor d'Incidències de Convivència i Civisme, s'estudia la sol·licitud i es deriva al departament que ha de donar resposta segons el tema del que es tracti.