Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Volant de residència col·lectiu històric

Imprimir
El volant de convivència històric emès per l’Ajuntament de L’Hospitalet informa de amb qui està o ha estat empadronada una persona en un domicili en un període concret des de l'1 de maig de 1996 fins a la data de la sol·licitud.

Si necessiteu justificar inscripcions anteriors a l'1 de maig de 1996 heu de tramitar el certificat enllaçat als tràmits relacionats al final d'aquesta pàgina..  

QUI EL POT DEMANAR

  • Qualsevol persona major d'edat pot demanar el seu volant de convivència històric.
  • Qualsevol persona major d'edat pot demanar un volant de convivència històric d'una altra persona amb autorització expressa de la persona interessada.

COM ES POT TRAMITAR

PER TELÈFON:
Les persones que en el moment de la petició estan empadronades a la ciutat de L'Hospitalet també el poden obtenir trucant al telèfon indicat.
PRESENCIALMENT:
Presenteu la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades.
Documentació necessària
Documents acreditatius de la identitat del sol·licitant:
  • Ciutadans amb nacionalitat espanyola: DNI o passaport.
  • Ciutadans estrangers d’un país membre de la Unió Europea, d’altres estats membres del Espai Econòmic Europeu (Noruega, Islàndia i Liechtenstein) i de Suïssa (en virtut de l’acord de Luxemburg): certificat del Registre Central d’Estrangers acompanyat del document d’identitat del país d’origen o del passaport.
  • Ciutadans estrangers no comunitaris: targeta de residència o passaport.
En el cas de representació, aporteu una autorització expressa per escrit i signada per la persona sol·licitant acompanyada d’una fotocòpia del document d’identitat d’aquest i l’original de la persona autoritzada.
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaoac
    Horari habitual
    Dilluns a divendres: 8.30-14 h
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

Les persones que actualment estan empadronades a la ciutat i que facin la sol·licitud per telèfon rebran el volant, per correu postal, a l'adreça on figuren empadronades.

MÉS INFORMACIÓ

Aquest volant es pot sol·licitar per escrit i per correu administratiu, si s'ha d'enviar fora del municipi, fent servir una carta especificant l'adreça d'enviament amb signatura original i fotocòpia del DNI/TR/Passaport dirigida a:

Ajuntament de L'Hospitalet
Unitat de Gestió de Població
C.Girona, 10, 1a planta
08901 L'Hospitalet de Llobregat
Barcelona.  

VALIDESA

El termini de validesa d'aquest document l'estableix l'Administració que el demana i comença a comptar des de la data d'expedició.

TEMPS DE RESPOSTA

Presencialment: immediatament.
Telefònicament: el rebrà al domicili en un termini màxim de 3 dies hàbils.
Correu postal: el rebrà al domicili en un temps màxim d'una setmana.

NORMATIVA APLICABLE

  • Llei 7/1985 de 2 d’abril reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Llei 4/96 de 10 de gener per la que es modifica la Llei 7/1985 de 2 d’abril reguladora de les Bases de Règim Local en relació al Padró Municipal en la seva darrera redacció.
  • Llei Municipal i de règim local de Catalunya aprovada pel Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
  • Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre per el qual es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals aprovat pel Reial Decret 1690/1986 de 11 de juliol.
  • Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
  • Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
  • Resolució de 17 de novembre de 2005 de la Subsecretaria per la qual es disposa la publicació de la Resolució del INE i la Direcció General per a l’Administració Local per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la revisió anual del Padró Municipal i sobre el procediment d’obtenció de la proposta de xifres oficials de població.
  • Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400