Cita prèvia per l'Oficina del Cementiri

Es pot accedir a aquest mateix tràmit amb la següent adreça electrònica:
  • https://www.l-h.cat/citaCEM
Degut a la situació sanitària sobrevinguda per la Covid-19, si voleu realitzar un tràmit o una consulta informativa a l'Oficina del Cementiri podeu fer servir els tràmits telemàtics, el formulari 'Contacteu' i cita prèvia seguint l'enllaç que trobareu més endavant

Recordeu que a la Seu Electrònica podeu trobar els tràmits que es poden realitzar telemàticament, sense necessitat de traslladar-se a les oficines. Heu de disposar d'un certificat digital (IdCAt o IdCAT mòbil). El podeu aconseguir seguint el tràmit que trobareu al final de la pàgina.

Per consultar els tràmits que podeu fer de manera telemàtica de l'Oficina de Cementiri podeu seguir els següents enllaços:
Per consultar la resta de trámits que es fan a l'Oficina de Cementiri podeu seguir el següent enllaç:

Si necessiteu altre tipus d'informació feu clic al següent enllaç:

  • Contacta. Heu d'omplir el formulari i deixar constància de quin tràmit voleu realitzar per a que el departament gestor es posi en contacte amb vosaltres per donar-vos la informació requerida o una cita per a la realització d'una gestió, si cal.
Si el que necessiteu és una cita prèvia i anar personalment a l'Oficina de Cementiri segueixi el següent enllaç:
IMPORTANT: Heu de sol·licitar una cita prèvia per cada tràmit

En cas que se us atengui amb cita prèvia:

Indispensable per poder ser atès un cop tingui la cita prèvia concertada:

  • Heu de portar mascareta
  • Heu de portar bolígraf
  • Venir només la persona que ha de realitzar el tràmit
  • Acudir a la cita només 10 minuts abans o 10 minuts després (passat aquest temps la seva cita serà anul·lada)
Instruccions sobre la documentació a aportar:
  • Reviseu la documentació que heu d'aportar per a realitzar el tràmit per evitar desplaçaments innecessaris
  • Preferiblement, porteu tota la documentació escanejada en un PenDrive per tal d'evitar la manipulació de papers per part vostre i de les persones que us atendran i així poder mantenir la seguretat requerida per la situació d'emergència sanitària.
  • Tot i això, porteu també la documentació requerida a cada tràmit en paper per si hagués algun problema amb el PenDrive i es necessités escanejar-la de nou a l'oficina.