Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Cita prèvia per l'Oficina del Cementiri

Imprimir
Es pot accedir a aquest mateix tràmit amb la següent adreça electrònica:
Degut a la situació sanitària sobrevinguda per la Covid-19, si voleu realitzar un tràmit o una consulta informativa a l'Oficina del Cementiri podeu fer servir els tràmits telemàtics, el formulari 'Contacteu' i cita prèvia seguint l'enllaç que trobareu més endavant

Recordeu que a la Seu Electrònica podeu trobar els tràmits que es poden realitzar telemàticament, sense necessitat de traslladar-se a les oficines. Heu de disposar d'un certificat digital (IdCAt o IdCAT mòbil). El podeu aconseguir seguint el tràmit que trobareu al final de la pàgina.
.  

COM ES POT TRAMITAR

PER INTERNET:
Per consultar els tràmits que podeu fer de manera telemàtica de l'Oficina de Cementiri podeu seguir els següents enllaços:
Per consultar la resta de trámits que es fan a l'Oficina de Cementiri podeu seguir el següent enllaç:

Si necessiteu altre tipus d'informació feu clic al següent enllaç:

  • Contacta. Heu d'omplir el formulari i deixar constància de quin tràmit voleu realitzar per a que el departament gestor es posi en contacte amb vosaltres per donar-vos la informació requerida o una cita per a la realització d'una gestió, si cal.
Si el que necessiteu és una cita prèvia i anar personalment a l'Oficina de Cementiri segueixi el següent enllaç:

QUÈ PASSA DESPRÉS

En cas que se us atengui amb cita prèvia:

Indispensable per poder ser atès un cop tingui la cita prèvia concertada:
  • Heu de portar mascareta
  • Heu de portar bolígraf
  • Venir només la persona que ha de realitzar el tràmit
  • Acudir a la cita només 10 minuts abans o 10 minuts després (passat aquest temps la seva cita serà anul·lada)
Instruccions sobre la documentació a aportar:
  • Reviseu la documentació que heu d'aportar per a realitzar el tràmit per evitar desplaçaments innecessaris
  • Preferiblement, porteu tota la documentació escanejada en un PenDrive per tal d'evitar la manipulació de papers per part vostre i de les persones que us atendran i així poder mantenir la seguretat requerida per la situació d'emergència sanitària.
  • Tot i això, porteu també la documentació requerida a cada tràmit en paper per si hagués algun problema amb el PenDrive i es necessités escanejar-la de nou a l'oficina.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

  • Unitat d'Administració del Cementiri
    Telèfon: 93.402.60.83
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia.
    Per concertar cita feu clic a www.l-h.cat/citaCEM Per més informació pot trucar al 010

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 8:30 -13.30 h (Oficines)
    Dies 24 i 31 desembre : 8:30 - 12:00 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
.  

TRÀMITS RELACIONATS

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400