Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Iniciació a la navegació per internet per a la recerca activa de feina

Imprimir
És una acció formativa que té com a objectiu l'aprenentatge per part de les persones participants sobre l'ús dels portals d'ocupació a internet per optimitzar la recerca de feina.

El contingut de les sessions formatives és:
  • Internet
  • El navegador
  • Concepte de web
  • Cercadors
  • Correu electrònic
  • Inscripció i ús de portals i borses de treball: web Feina Activa
.  

QUAN ES POT FER

Heu de consultar amb l'Espai de recerca de Promoció Econòmica i Ocupació si el servei està obert a noves inscripcions.

El servei s'ofereix durant el següent horari:
  • Divendres, de 9:00 a 14:00 h

Cada participant hi assistirà a dues sessions durant dos divendres consecutius..  

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Requeriments
La persona ha de:
  • Estar inscrita al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) amb la demanda activa.
  • Tenir disponibilitat i interès per participar.
  • Tenir coneixement del català i/o del castellà.
  • Tenir uns mínims coneixements d'informàtica.
Heu de dirigir-vos al Servei d'Informació i Orientació Laboral de Promoció Econòmica i Ocupació, on us faran una derivació concreta al Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) que és qui tramita la inscripció a aquesta acció formativa.
Documentació necessària
  • DNI, targeta de residència o passaport (original)

PREU

Aquesta acció és 100 % gratuïta, i  està finançada pel “Ministerio de Empleo y Seguridad Social” i cofinançada en un 50% pel Programa Operatiu que s’aprovi en el marc de l’objectiu d’ "Inversió en Creixement i  Ocupació” per al període 2014-2020 del Fons Social Europeu..  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400