QUÈ PASSA DESPRÉS
Per a continuar amb la tramitació de la seva sol·licitud, si no ha aportat tota la documentació, rebrà un requeriment on li demanarem el que li falta.
Disposeu d’un termini de deu dies hàbils, per a presentar la documentació requerida, en les oficines de registre (tant presencials com electròniques) i altres mitjans que estableix la llei. Transcorregut l’esmentat termini es considerarà que desistiu de la vostra sol·licitud i s’ordenarà el seu arxiu.
Un cop rebuda
tota la documentació se li remetrà la
taxa corresponent al tràmit municipal. Des de l’1 de gener de 2021, la gestió tributària d’aquesta taxa ha estat delegada a la Diputació de Barcelona que li farà arribar per e-mail l’enllaç perquè pugui descarregar-la i fer-ne l’abonament. L’informem que cal
abonar aquesta taxa abans de la data de caducitat assenyalada. En cas de sobrepassar la data límit per al pagament, la Diputació de Barcelona li remetrà una nova taxa amb un recàrrec del 5% de l’import inicial.
No cal que ens faci arribar el comprovant de pagament.
Comprovada la idoneïtat de la documentació i l’abonament de les taxes, ens posarem en contacte amb vostè per a adjudicar-li CITA per a l’entrevista personal.
L'Ajuntament emetrà i notificarà la proposta d'informe a la Generalitat de Catalunya. Posteriorment, serà la Generalitat de Catalunya la responsable de resoldre l'expedient. Un cop resolt us enviarà un avís pel mitjà sol·licitat per notificar-vos on i quan heu de recollir l'informe.
Un cop teniu l'informe, l'heu d'entregar a l'Oficina d'Estrangeria de la Subdelegació de Govern a Barcelona. Per fer-ho heu de reservar una cita prèvia a
https://sede.administracionespublicas.gob.es/icpplustie/acEntrada TEMPS DE RESPOSTA
El termini màxim per a emetre i notificar l'informe a la Generalitat de Catalunya és de
30 DIES HÀBILS des de que s'enregistra la sol·licitud.
Passat aquest termini, l'Ajuntament enviarà el document proposta de l’informe a la Generalitat encara que no s’hagi aportat la documentació requerida.