Presentació d'instància general a l'Ajuntament

Amb aquest tràmit podeu realitzar sol·licituds a aquest ajuntament.

Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Al cercador que s′obrirà introduïu les paraules claus que descriguin el tema del tràmit que voleu fer.
  3. Si el tràmit que desitgeu fer està a la llista dels proposats seleccioneu-lo i cliqueu a "Accedir" per veure les instruccions específiques del tràmit i tramitar telemàticament o per un altre canal.
  4. Si no està a la llista dels proposats seleccioneu l′opció "No és cap d′aquests tràmits".
  5. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  6. Empleneu el formulari que s′obrirà.
  7. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
  8. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l′ajuntament.

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.

Tramitar on-line

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Instància en paper

Sol·licitud

Documentació necessària

  • Instància general
  • Qualsevol altra documentació que creieu necessària

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
Sense resolució d'òrgan