La Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques determina que les notificacions s’han de practicar preferentment per mitjans electrònics i, en tot cas, quan l’interessat estigui obligat a rebre-les per aquesta via.
A través d’aquest tràmit les persones físiques poden autoritzar o revocar el consentiment per a la notificació electrònica i comunicar o modificar les dades de correu electrònic (i a més, opcionalment, de telèfon mòbil) per a rebre l’avís de posada a disposició de la notificació electrònica.
Aquest consentiment serà efectiu per a rebre avisos de les notificacions produïdes en tràmits iniciats d'ofici, per part de l'Ajuntament. En les notificacions que tinguin a veure amb tràmits iniciats a instància de part, per part de la persona sol•licitant, es gestionaran els avisos en funció del mitjà de contacte indicat en aquell procediment.
Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.
Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
Tramitar on-lineTot i que el consentiment es dóna de forma general, la notificació electrònica s'emprarà només en aquells procediments i tràmits que tecnològicament estiguin adaptats i hagin integrat aquesta via de comunicació.
Les dades comunicades queden gravades automàticament i, per tant, amb aquesta sol·licitud queda finalitzat el tràmit.
De dilluns a divendres de 8 a 20 h.
més informació