Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Autorització sanitària de funcionament dels establiments de tatuatge, pírcing i micropigmentació

Imprimir
Tramitació de l’autorització sanitària de funcionament, obligatòria per als establiments de tatuatge, pírcing i micropigmentació..  

QUI EL POT DEMANAR

Els titulars d'establiments de tatuatge, pírcing i micropigmentació.

QUAN ES POT FER

Previ al funcionament de l'activitat..  

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Aporteu la documentació necessària a qualsevol dels punts de registre d'entrada de l'Ajuntament.
Documentació necessària
  • Sol·licitud normalitzada, complimentada, datada i signada (2 còpies)
  • DNI o NIF del titular (fotocòpia)
  • Còpia del justificant de l’ingrés bancari efectuat al compte corrent de l’Ajuntament de L’Hospitalet, on hi consti el nom del titular de l’establiment i especifiqui que és en concepte de sol·licitud d’autorització sanitària.
  • Una memòria explicativa on constin:
    • Descripció detallada de les instal·lacions amb els plànols
    • Descripció detallada de les activitats que es pretenen dur a terme en el local
    • Descripció detallada dels materials a utilitzar, i dels equipaments i instrumentals destinats a les operacions d’esterilització i desinfecció, així com les seves corresponents autoritzacions administratives
    • Descripció dels procediments de neteja i desinfecció de les instal·lacions
    • Acreditació de la recollida de residus de risc mitjançant el contracte amb un gestor autoritzat de residus sanitaris d’acord amb el decret 27/1999 de 9 de febrer, ha de disposar de recipients homologats per la recollida dels diferents residus, que es generin. (fotocòpia)
    • Document informatiu sobre les pràctiques de tatuatge, micropigmentació i pírcing a lliurar a la persona usuària d’acord amb l’article 5·2 del decret 90/2008
    • També s´ha d´adjuntar la documentació que acrediti la vacunació de tot el personal, la formació del personal aplicador i el pla d´autocontrol (segons les explicacions del document associat de ´Requisits per l´autorització sanitària de tatuatges, pírcings i micropigmentació´) (fotocòpia)

PREU

Tarifa segons les ordenances municipals vigents..  

NORMATIVA APLICABLE

.  Decret 90/2008, de 22 d'abril, pel qual es regulen les pràctiques de tatuatge, micropigmentació i pírcing, així com els requisits higienicosanitaris que han de complir els establiments on es realitzen aquestes pràctiques (DOGC núm· 5118 de 24/04/2008).  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400