Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Renovació de la inscripció padronal de les persones estrangeres no comunitàries sense permís de residència permanent (ENCSARP)

Imprimir
Cada dos anys les persones estrangeres no comunitàries que no tinguin permís de residència permanent han de renovar la seva inscripció padronal..  

QUI EL POT DEMANAR

Totes les persones majors d'edat empadronades que no tinguin permís de residència permanent o persona autoritzada amb document notarial.

En el cas dels menors d'edat farà el tràmit el seu representant legal.

QUAN ES POT FER

Durant el mes anterior a la caducitat de la inscripció padronal en aquest municipi o bé des de l'última renovació expressa..  

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Presenteu la documentació necessària a l'oficina indicada.
Documentació necessària
Majors d’edat 
Original i fotocòpia de la targeta de residència en vigor o passaport en vigor (s’accepten documents amb una caducitat fins a 3 mesos. A partir dels 3 mesos, s'haurà de presentar la sol·licitud de renovació del document).

Si no pot comparèixer personalment i vol atorgar la seva representació a una altra persona, haurà d’aportar:
  • Document notarial on s’atorgui la representació expressa per a aquest tràmit.
  • Original i fotocòpia del seu passaport en vigor o permís de residència en vigor (s’accepten documents amb una caducitat fins a 3 mesos. A partir dels 3 mesos, s'haurà de presentar la sol·licitud de renovació del document).
  • Original i fotocòpia del document d’identitat de qui el representi.
Menors d’edat
La renovació padronal es farà pels seus pares o tutors legals, els quals hauran d’aportar la següent documentació:
  • Original i fotocòpia del seu passaport en vigor o permís de residència en vigor (s’accepten documents amb una caducitat fins a 3 mesos. A partir dels 3 mesos, s'haurà de presentar la sol·licitud de renovació del document).
  • Original i fotocòpia del passaport o permís de residència del representant legal del menor.
  • Original i fotocòpia del document que acrediti la representació del menor (llibre de família amb la inscripció del menor, passaport familiar, o certificat de naixement, entre d’altres).

MÉS INFORMACIÓ

En cas de no formalitzar la renovació padronal, la inscripció al Padró Municipal d’Habitants serà objecte de baixa per caducitat..  

VALIDESA

La seva inscripció quedarà renovada durant 2 anys.

TEMPS DE RESPOSTA

Immediat.

NORMATIVA APLICABLE

  • La Llei 7/1985 de 2 d’abril reguladora de les Bases de Règim Local.
  • La Llei 4/96 de 10 de gener per la que es modifica la Llei 7/1985 de 2 d’abril reguladora de les Bases de Règim Local en relació al Padró Municipal en la seva darrera redacció.
  • La Llei Municipal i de règim local de Catalunya aprovada pel Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
  • El Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre per el qual es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals aprovat pel Reial Decret 1690/1986 de 11 de juliol.
  • Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal.
  • Resolució de 30 de gener de 2015, del President de l'Institut Nacional d'Estadística i del Director General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del padró municipal.
  • La Llei Orgànica 4/2000, de 11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social.
  • El Reial Decret2393/2004, de 30 de desembre, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei Orgànica4/2000, de 11 de gener sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social.
  • La Resolució de 26 de maig de 2005, de la Subsecretaria, per la qual es disposa la publicació de la Resolució e 28 d’abril de 2005, del INE i la Direcció general de Cooperació Local, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre el procediment per acordar la caducitat de les inscripcions padronals dels estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent que no siguin renovades cada dos anys.
  • La Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    Informació: 010 (gratuït)
    , 900 10 02 77 (Fora de L'Hospitalet i per mòbils)
    Horari: Dilluns a divendres: 8.30-14 h
.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400