Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Inscripció per a la participació en la Cavalcada de Reis 2022

Imprimir
Inscripció per al sorteig per a participar en la Cavalcada de Reis del 5 de gener.

Es sortegen 24 places a les carrosses dolces i 6 places per fer de patge reial..  

QUI EL POT DEMANAR

El pare, la mare, el tutor o tutora legal.

QUAN ES POT FER

El període d’inscripció anirà des del 8 de novembre fins al 19 de novembre de 2021, ambdós inclosos..  

COM ES POT TRAMITAR

Fora de termini
Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
PRESENCIALMENT:
Requeriments
  • S’hi poden inscriure totes les persones que en data de l’1 de gener de 2022 tinguin entre 8 i 11 anys d’edat tant per a ser Patges reials com per a participar en les carrosses dolces.
  • Ser residents a L’Hospitalet (es confirmarà mitjançant el Padró municipal).
  • No haver participat en les 2 edicions anteriors.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.

La inscripció es podrà formalitzar omplint una instància per cada nen o nena que vulgui participar. Conjuntament amb la instància s’haurà d’acreditar que es compleixen els requisits de participació.
Les dades mínimes que els interessats (o, en cas de menors, els seus progenitors o representants legals) hauran de facilitar a la sol·licitud, són les següents:
  • Nom, cognoms i data de naixement del nen o nena que vol participar.
  • Nom i cognom del pare, mare o tutor/a.
  • Adreça (amb CP i Població).
  • Telèfons (i hores de contacte) i adreça de correu electrònic
S’admetrà únicament una sola instància per participant. En cas que una persona s’inscrigui en diferents ocasions, l’organització admetrà únicament la primera i eliminarà totes les posteriors.

L’organització comprovarà que les persones inscrites compleixin tots els requisits per tal de poder participar al sorteig.
Documentació necessària
  • Instància general
Impresos associats
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaoac Horari habitual Dilluns a divendres: 8:30 a 14 h Dilluns a dijous : 16:00 a 19 h.
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:
    Dilluns a divendres: 9-14h
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia.  Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    Dilluns i divendres: 9:00 a 14:00 h
    Dimarts i dijous: 16:00 a 19:00 h


    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris Aquesta oficina romandrà tancada el dilluns 11 d'octubre de 2021.
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horario habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16:30-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: ATENCIÓ! Divendres 8 d'octubre i dilluns 11 d'octubre del 2021 la regidoria romandrà tancada. Horari habitual: Dilluns, dimarts, dijous i divendres: 12 h - 14 h 
    Dimecres: 9 h -11 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

  • Un cop admesos els participants, es realitzarà un sorteig públic per ocupar 6 places de Patges reials i 24 places a les carrosses dolces. El sorteig es realitzarà el dilluns dia 29 de novembre de 2021 a les 11 hores al Servei de Cultura (c/ Girona, 10, 2a planta), i s’anunciarà públicament a través del web municipal i al tauler d’anuncis municipal.
  • La dinàmica del sorteig, una vegada ordenats els cognoms del participants per ordre alfabètic, serà la tria dels cognoms del nen o nena que marcarà l’inici dels seleccionats, sent els 6 primers els que ocuparan les places de Patges reials i els 24 següents els que ocuparan les places a les carrosses dolces. El resultat del sorteig es farà públic al web municipal i al tauler d’anuncis municipal.
Posteriorment al sorteig es demanarà als participants la següent documentació:
  • Autorització escrita del pare/mare o tutor/tutora.
  • Acceptar de forma explícita les normes generals i condicions marcades per la organització.
En el cas de produir-se l’anul·lació de la present Cavalcada de Reis a causa de les possibles mesures de control sanitàries de la pandèmia de la Covid-19, emeses pels diferents organismes competents en la matèria, el present sorteig per a la participació d’infants a la Cavalcada quedarà sense efectes i a la següent Cavalcada de Reis que sigui possible portar a terme es realitzarà un nou sorteig.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400