Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Sol·licitud de subvenció general o puntual per a l'any 2021 en l'àmbit del lleure (modalitats A i B)

Imprimir
Sol·licituds de subvencions per a entitats ciutadanes que desenvolupin programes, projectes i activitats en l’àmbit del lleure per a l’exercici econòmic 2021.

Modalitat A: quan tinguin com a finalitat concedir ajuts econòmics per al finançament de projectes que es desenvolupen en cap de setmana i que tinguin caràcter lúdic.

Modalitatd B: quan tinguin com a finalitat concedir ajuts econòmics per al finançament de projectes que desenvolupen activitats d'estiu.
S’entenen com a activitats d'estiu aquelles desenvolupades des del 20 de juny de 2021 fins al 16 de setembre de 2021 per a la infància i la joventut i que tingin caràcter lúdic.

L'import d'aquesta convocatòria es fixa en 16.882,45€, € per al total de sol·licituds d'ambdues modalitats de lleure (A i B)..  

QUI EL POT DEMANAR

Podran ser beneficiaris d’aquestes subvencions els esplais i agrupaments escoltes que promoguin activitats de lleure educatiu per a infants i joves: activitats de dissabtes, activitats d’estiu (casals, colònies, campaments, rutes, camps de treball...) d’acord amb els requisits que s’estableixen a les bases reguladores.

QUAN ES POT FER


Modalitat A:  El termini de presentació de sol·licituds en l'àmbit del lleure -modalitat A- és des del dia 19 d’abril  fins al  dia 14 de maig de 2021, ambdós inclosos.

Modalitat B:  El termini de presentació de sol·licituds en l'àmbit del lleure -modalitat B- és des del dia 19 d’abril  fins al  dia 31 de maig  de 2021, ambdós inclosos..  

COM ES POT TRAMITAR

PER INTERNET:
Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

Seguiu les instruccions que us trobareu tot seguit recordant adjuntar la documentació requerida, emplenada i signada.
Documentació necessària
Totes les sol·licituds de subvenció, tant en la modalitat A com en la modalitat B, aniran acompanyades de la següent documentació:
  • Formulari de sol·licitud de subvenció en l’àmbit lleure 2021
  • Formulari projecte 2021 en l’àmbit del lleure
I amb l'annex corresponent a la modalitat:
 
  • Annex modalitat A projecte lleure 2021
  • Annex modalitat B projecte lleure 2021
Juntament amb els formularis corresponents per a cada modalitat s’haurà d’aportar la documentació següent:
 
  • En el cas de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant.
  • Documentació acreditativa de la capacitat de representació a l’entitat per part del seu representant.
  • Certificat de nomenament del òrgan de govern de l’entitat sol•licitant segons els seus estatuts, en el qual constin relacionades les persones que el conformen actualment , indicant càrrec, nom, cognom i DNI.
  • Resum de l’exercici econòmic de l’any 2020, on consti la subvenció rebuda de l’Ajuntament de L’Hospitalet i/o d’altres administracions públiques.
  • Sol·licitud de transferència bancària normalitzada per a entitats de nova creació, o bé per a aquelles que hagin canviat el número del compte corrent  o no l’hagin aportat abans a l’Ajuntament de L’Hospitalet.
  • Declaració responsable on consti que l'equip de professionals és adequat i suficient, fent constar el nombre de voluntaris i de professionals i especificant les titulacions de cadascun d'ells.
  • Còpia de la pòlissa d'assegurances contractada per l'entitat sol·licitant o de la qual sigui beneficiària on constin les cobertures establertes per la legislació aplicable a l'activitat respecte a accidents i responsabilitat civil, així com del justificant del pagament de la prima corresponent que acrediti la vigència de la pòlissa durant el període d'execució de les activitats objecte de subvenció.
  • Un llistat d'inscrits per cadascuna de les activitats per a les quals se sol·licita subvenció. Si en el moment de la presentació de la sol·licitud no s'ha finalitzat el període d'inscripció a aquestes activitats, s'haurà de lliurar una previsió d'inscrits indicant el dia de finalització d'aquest període, moment en el qual hauran de lliurar la llista d'inscrits.
Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
PRESENCIALMENT:
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
Totes les sol·licituds de subvenció, tant en la modalitat A com en la modalitat B, aniran acompanyades de la següent documentació:
  • Formulari de sol·licitud de subvenció en l’àmbit lleure 2021
  • Formulari projecte 2021 en l’àmbit del lleure

I amb l'annex corresponent a la modalitat:

  • Annex modalitat A projecte lleure 2021
  • Annex modalitat B projecte lleure 2021

Juntament amb els formularis corresponents per a cada modalitat s’haurà d’aportar la documentació següent:

  • En el cas de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica fotocòpia del NIF de l’entitat sol·licitant.
  • Documentació acreditativa de la capacitat de representació a l’entitat per part del seu representant.
  • Certificat de nomenament del òrgan de govern de l’entitat sol•licitant segons els seus estatuts, en el qual constin relacionades les persones que el conformen actualment , indicant càrrec, nom, cognom i DNI.
  • Resum de l’exercici econòmic de l’any 2020, on consti la subvenció rebuda de l’Ajuntament de L’Hospitalet i/o d’altres administracions públiques.
  • Sol·licitud de transferència bancària normalitzada per a entitats de nova creació, o bé per a aquelles que hagin canviat el número del compte corrent  o no l’hagin aportat abans a l’Ajuntament de L’Hospitalet.
  • Declaració responsable on consti que l'equip de professionals és adequat i suficient, fent constar el nombre de voluntaris i de professionals i especificant les titulacions de cadascun d'ells.
  • Còpia de la pòlissa d'assegurances contractada per l'entitat sol·licitant o de la qual sigui beneficiària on constin les cobertures establertes per la legislació aplicable a l'activitat respecte a accidents i responsabilitat civil, així com del justificant del pagament de la prima corresponent que acrediti la vigència de la pòlissa durant el període d'execució de les activitats objecte de subvenció.
  • Un llistat d'inscrits per cadascuna de les activitats per a les quals se sol·licita subvenció. Si en el moment de la presentació de la sol·licitud no s'ha finalitzat el període d'inscripció a aquestes activitats, s'haurà de lliurar una previsió d'inscrits indicant el dia de finalització d'aquest període, moment en el qual hauran de lliurar la llista d'inscrits.
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaoac
    Horari habitual
    Dilluns a divendres: 8.30-14 h
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:
    Dilluns a divendres: 9-14h
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia.  Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    De dilluns a divendres matins de 9:00 a 14:00 hores
    Dimarts i dijous tarda de 16:00 a 19:00 hores


    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu a la regidoria. Horario habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16:30-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació sanitària actual aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns i dimecres: 16-19h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

La resolució del procediment es notificarà als interessats.

Les subvencions podran denegar-se per incompliment dels requisits establerts a les bases o per haver-se exhaurit el crèdit pressupostari.

MÉS INFORMACIÓ

  • Per a cada activitat o projecte per al qual es vulgui sol·licitar la concessió d'una subvenció caldrà presentar una sol·licitud.
  • Les sol·licituds i els documents que les acompanyen podran presentar-se tant en català com en castellà i hauran d’evitar el llenguatge sexista en la seva redacció.
  • En el cas de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica, tota la documentació que s’adjunti als formularis haurà d’anar degudament signada electrònicament pel beneficiari o pel seu representant.
  • No es tindrà en compte cap documentació lliurada que no s'acompanyi dels corresponents formularis, excepte que siguin per adjuntar a una sol·licitud anterior o en resposta a un requeriment de l’Ajuntament.

Tant els criteris de valoració, com més informació referent a aquesta convocatòria, els podreu consultar en la convocatòria i bases de subvencions en l'àmbit del lleure enllaçada en l'apartat de 'Normativa aplicable'..  

TEMPS DE RESPOSTA

El termini màxim per a la resolució definitiva serà de tres mesos, a comptar a partir del dia següent de la presentació de la sol·licitud i conclou el mateix dia (en numeral) equivalent a la data de presentació.

EFECTE DEL SILENCI ADMINISTRATIU

Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà desestimada..  

NORMATIVA APLICABLE

  • La Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions
  • El Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el seu reglament de desenvolupament
  • L’ordenança general reguladora de la concessió de subvencions de l’Ajuntament de L’Hospitalet (BOPB 10/02/2005)
  • Les bases d’execució del pressupost general per a l’exercici de l'any en què s'ha sol·licitat la subvenció
  • La legislació de procediment administratiu aplicable amb caràcter supletori
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Subvenció autònoms
  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400