Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Comunicació d'incidència de manteniment al cementiri

Imprimir
Mitjançant aquest tràmit, el ciutadà pot posar en coneixement de l'administració del Cementiri, les incidències que s'hagin pogut detectar en allò que és competència d'aquest Ajuntament, com ara: la cura i condicionament del cementiri, de les construccions funeràries, dels serveis i les instal.lacions. Restaran excloses però, la conservació i manteniment dels elements accessoris instal.lats a les sepultures..  

COM ES POT TRAMITAR

PER INTERNET:
Enviant la comunicació de la incidència al correu electrònic cementiri@l-h.cat
PER TELÈFON:
Fent la comunicació de la incidència al telèfon de l'oficina de gestions del cementiri.
PRESENCIALMENT:
Aportant la documentació necessària als punts de registre d'entrada de l'ajuntament o anant en persona a fer la comunicació al departament de gestions del cementiri.
Documentació necessària
- Instància general (2 còpies).

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400