Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Obtenció d'acreditació de la zona verda per a vehicles de renting, leasing o lloguer

Amb aquest tràmit podreu sol·licitar l'obtenció d'acreditació per vehicles de renting, leasing o lloguer que dóna dret a aparcar a la zona verda amb tarifa preferencial de l'Àrea Integral de Regulació de l'Estacionament (AIRE)

Les persones residents a la zona on s'ha implantat la zona verda, que siguin titulars de vehicles tipus renting, leasing o de lloguer i que compleixin els requisits requerits.

  • Estar empadronat al municipi de L’Hospitalet
  • Estar al corrent de pagament  de taxes, impostos i sancions municipals
  • El vehicle ha de constar a la seva targeta d’inspecció tècnica com a vehicle tipus turisme, tot terreny o vehicle mixt.
  • El vehicle pot ser de propietat, d’empresa, de lloguer, de “renting” o de “leasing”.
    • La persona ha de constar al contracte del vehicle o a la carta de cessió de l’empresa, segons els cas, com la persona conductora habitual del vehicle de lloguer, “renting” o “leasing”

El termini legal de resposta és de 3 mesos a partir del registre de la sol·licitud.

Per l'obtenció del distintiu per un vehicle de lloguer, "renting" o "leasing"

DescripcióTipusPresentacióDescàrrega
Contracte del vehicleOpcionalTelemàtic i presencial

Per l'obtenció del distintiu per un vehicle d'empresa

DescripcióTipusPresentacióDescàrrega
Carta de l'empresa de cessió d'ús del vehicleOpcionalTelemàtic i presencial

Per a l'obtenció del distintiu per a familiars

DescripcióTipusPresentacióDescàrrega
Volant de convivència que acrediti la relació entre el titular del vehicle i el familiar del resident (en cas de parelles de fet de fora de L'Hospitalet) OpcionalTelemàtic i presencial
Llibre de família del familiarObligatoriTelemàtic i presencial
Llegenda
Tipus de documentació a aportar
  • Opcional
  • Obligatori
Presentació
  • Presencial
  • Telemàtic
  • Ambdues

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Tramitar on-line

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Instància en paper

Sol·licitud