Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Certificat d'empadronament de residència o històric de residència

Imprimir
Petició de certificat de les dades padronals a L'Hospitalet de Llobregat. Amb aquest tràmit podreu sol·licitar els següents certificats:
  • Residència: Indica les dades de l'actual inscripció padronal de la persona sol·licitant.
  • Residència històric: Indica les dades històriques de la inscripció padronal de la persona sol·licitant.
.  

QUI EL POT DEMANAR

Petició telemàtica:
  • Persones majors d'edat que estiguin o hagin estat inscrites al padró d'habitants d'aquesta ciutat, segons el tipus de certificat que es tramiti.

Petició amb instància general:
  • Persones majors d'edat que estiguin o hagin estat inscrites al padró d'habitants d'aquesta ciutat, segons els tipus de certificat que es tramiti.
  • Qualsevol persona pot demanar un certificat d'una altra aportant una autorització expressa. En cas d'actuar la persona representant, si no està inscrita en el REPRESENTA, cal aportar la documentació que l'acredita com a representant per fer el tràmit. Si us voleu inscriure ho podeu fer en l'adreça següent: https://www.l-h.cat/representa

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
PRESENCIALMENT:
Requeriments
  • La persona sol·licitant ha d'estar o haver estat empadronada en aquesta ciutat.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Documentació necessària
  • Sol·licitud
  • DNI, targeta de residència o passaport de la persona sol·licitant.
  • En cas d'actuar la persona representant, si no està inscrita en el REPRESENTA, cal aportar la documentació que l'acredita com a representant per fer el tràmit, que és l'autorització específica per a la realització d'aquest tràmit amb la signatura de la persona representant i de la representada juntament amb la còpia dels documents d'identitat de totes dues. Si us voleu inscriure en el Representa ho podeu fer en l'adreça següent: https://www.l-h.cat/representa
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaoac Horari habitual Dilluns a divendres: 8:30 a 14 h Dilluns a dijous : 16:00 a 19 h.
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu al 010 (900 100 277 si truca fora de L'Hospitalet) Horari habitual: Dilluns a divendres de 9 a 14 hores Dimarts i dijous de 16 a 19 hores
    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia.  Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu al 010 (900 100 277 si truca fora de L'Hospitalet) Horari habitual:

    Dilluns i divendres: 9:00 a 14:00 h
    Dimarts i dijous: 16:00 a 19:00 h


    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu al 010 (900 100 277 si truca fora de L'Hospitalet) Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris Aquesta oficina romandrà tancada el dilluns 11 d'octubre de 2021.
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o truqueu al 010 (900 100 277 si truca fora de L'Hospitalet) Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Aquesta oficina només atendrà amb cita prèvia. Per concertar cita feu clic a https://www.l-h.cat/citaregidoria o 010 (900 100 277 si truca fora de L'Hospitalet) Horario habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16:30-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Horari habitual: Dilluns, dimarts, dijous i divendres: 12 h - 14 h 
    Dimecres: 9 h -11 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

Tramitació telemàtica:
  • Un cop feta la sol·licitud rebreu un avís al vostre correu electrònic per accedir a la bústia de notificacions, on tindreu el certificat demanat.
Tramitació amb instància general:
  • Un cop feta la sol·licitud el departament tramitarà la petició i se us enviarà el certificat pel mitjà de contacte que indiqueu a la petició, correu postal o avís al correu electrònic i mòbil per accedir a la bústia de notificacions municipal.

TEMPS DE RESPOSTA

  • En petició telemàtica: Obteniu el certificat de manera immediata.
  • En petició amb instància general: Obteniu el certificat en un termini màxim de 15 dies hàbils des de la data de registre de la sol·licitud.

NORMATIVA APLICABLE

  • Llei 7/1985 de 2 d’abril reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Llei 4/96 de 10 de gener per la que es modifica la Llei 7/1985 de 2 d’abril reguladora de les Bases de Règim Local en relació al Padró Municipal en la seva darrera redacció.
  • Llei Municipal i de règim local de Catalunya aprovada pel Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril.
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
  • Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre per el qual es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals aprovat pel Reial Decret 1690/1986 de 11 de juliol.
  • Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
  • Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Cooperació Autonòmica i Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró municipal.
  • Resolució de 17 de novembre de 2005 de la Subsecretaria per la qual es disposa la publicació de la Resolució del INE i la Direcció General per a l’Administració Local per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la revisió anual del Padró Municipal i sobre el procediment d’obtenció de la proposta de xifres oficials de població.
  • Llei Orgànica 3/2018, de 5 de de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals.
  • Reglament (UE) 2016/679 del Parlament i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (RGPD).
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400