Per realitzar aquest tràmit heu de demanar cita prèvia seguint les intruccions del tràmit enllaçat a l'apartat 'Més informació > Tràmits relacionats'.
Sol·licitud per tramitar la cèdula d'habitabilitat per a habitatges de nova edificació o resultants d'una gran rehabilitació, incloent aquells casos en què s'ha fet la subdivisió d'un habitatge i es demana la cèdula per aquell al que se li ha de fer la cuina i la porta d'accés.
La cèdula d'habitabilitat és un document administratiu que acredita que un habitatge és apte per ser destinat a residència de les persones i té les condicions tècniques d'habitabilitat, segons la normativa vigent.
És necessària per :
1. NO S'ATENDRÀ SENSE CITA PRÈVIA
2. El dia de la cita haureu d'aportar la documentació necessària que s'indica a l'apartat següent 'Presencialment'.
La persona interessada s'haurà de posar en contacte amb un/a arquitecte/a, arquitecte/a tècnic/a o enginyer/a de l'edificació, per a poder obtenir la documentació necessària per a poder-la tramitar.
Telèfons dels col·legis professionals:
Es dóna de resposta la resolució expressa a la sol·licitud amb la concessió o la denegació de la cèdula.
Abans de la resposta definitiva de la sol·licitud, es pot enviar a l’adreça de notificació un requeriment, que és la petició d’algun tipus d’actuació o documentació necessària per a continuar la tramitació de la sol·licitud, mitjançant escrit a l’adreça de contacte que consta a la sol·licitud de cèdula.
La persona sol·licitant pot optar per: