Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Què es pot gestionar en la secció de Mobilitat i Transport?

A causa de la situació sanitària sobrevinguda per la COVID19 la recomanació és de realitzar les tramitacions per internet a través de la Seu electrònica.

Recordeu que moltes tramitacions es poden realitzar telemàticament, sense necessitat de traslladar-se a les oficines. Heu de disposar d'un certificat digital com l' IdCAT mòbil, que el podeu aconseguir de manera immediata des de qualsevol dispositiu mòbil, tauleta o ordinador només omplint un formulari.

Al final d'aquesta pàgina trobareu enllaçat el tràmit per a obtenir l' IdCAT mòbil.

Al següent enllaç trobareu informació sobre les tramitacions que podeu realitzar, corresponents a les temàtiques que s'indiquen, moltes d'elles amb l'opció telemàtica

Mobilitat i Transport

Si no trobeu el tràmit que voleu realitzar, podeu demanar informació o un servei utilitzant el següent enllaç i el departament gestor es posarà en contacte amb vosaltres tan aviat com sigui possible.

Al final d'aquesta pàgina trobareu tots els tràmits que es poden realitzar en l'Oficina de mobilitat i transport. Molts d'ells tenen tramitació telemàtica, per tant us recomanem que feu servir aquesta opció de manera prioritària.

A més, també trobareu enllaçat el tràmit per a obtenir l' IdCAT mòbil.

En cas que se us atengui amb cita prèvia:

Indispensable per poder ser atès un cop tingui la cita prèvia concertada:

  • Heu de portar mascareta
  • Heu de portar bolígraf
  • Venir només la persona que ha de realitzar el tràmit
  • Acudir a la cita només 5 minuts abans o 5 minuts després (passat aquest temps la seva cita serà anul·lada)

Instruccions sobre la documentació a aportar:
  • Reviseu la documentació que heu d'aportar per a realitzar el tràmit per evitar desplaçaments innecessaris
  • Preferiblement, porteu tota la documentació escanejada en un PenDrive per tal d'evitar la manipulació de papers per part vostre i de les persones que us atendran i així poder mantenir la seguretat requerida per la situació d'emergència sanitària.
  • Tot i això, porteu també la documentació requerida a cada tràmit en paper per si hagués algun problema amb el PenDrive i es necessités escanejar-la de nou a l'oficina.