Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Registre censal d’animals de companyia

Imprimir
Comunicació per a tramitar l'alta, la baixa o qualsevol altra modificació de les dades que ja constin al Cens municipal d'animals de companyia, com la cessió o el canvi de residència de l'animal (gos, gat o fura).

En relació a la llicència per a la tinença i conducció de gossos considerats potencialment perillosos per la via pública i parts comuns dels edificis vegeu el tràmit relacionat al final d'aquesta pàgina..  

QUI EL POT DEMANAR

La persona propietària de l'animal (gossos, gats i fures).

QUAN ES POT FER

Dins del termini de 30 dies, comptat des de la data de naixement, d’adquisició, canvi de residència de l’animal o trasllat termporal per un període superior a tres mesos al terme municipal de L’Hospitalet. 

Dins del termini de 10 dies, comptat des de la data de cessió, o qualsevol altre modificació de les dades que figurin en el Cens municipal d’animals de companyia. 

Per defunció, presentar el certificat veterinari de defunció i la cartilla sanitària de l’animal al Cens municipal d’animals de companyia en el termini de 10 dies, per tal de donar-lo de baixa.
.  

COM ES POT TRAMITAR

PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB en lloc de CD).

Requeriments
  • L’animal ha de residir a L’Hospitalet.
  • L’animal ha d’estar identificat amb un microxip registrat a l’AIAC o ANICOM (veieu el fullet informatiu sobre tràmits i gestions).
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Sol·licitud d'alta-baixa al cens municipal d'animals de companyia
A més s'haurà de presentar la següent documentació:
  • DNI, targeta de residència o passaport de la persona propietària
  • Cartilla sanitària
  • Full d'alta del microxip
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.
    Per a més informació podeu trucar al 010

    Horari habitual
    Dilluns a divendres: 8.30-14 h
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:
    Dilluns a dijous: 9-14 i 16-19 h
    Divendres: 9-14 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    De dilluns a divendres matins de 9:00 a 14:00 hores
    Dimarts i dijous tarda de 16:00 a 19:00 hores


    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns, dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horario habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16:30-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns i dimecres: 16-19h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

Un cop registrat l’animal, a la persona sol·licitant se li envia el certificat del cens amb el número de registre a casa seva.

MÉS INFORMACIÓ

Podeu consultar més informació als documents que trobareu a continuació a l'apartat "Altres documents associats"..  

ALTRES DOCUMENTS ASSOCIATS

VALIDESA

La inscripció en el cens tindrà una vigència màxima de 15 anys, posteriorment a la qual l'animal serà donat de baixa d'ofici. Una vegada transcorregut aquest termini, per tal que l'animal continuï donat d'alta, haureu de sol·licitar l'actualització de les dades amb periodicitat bianual.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400