Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Certificat d'existència o no d'ajuts, aportacions i/o subvencions (no inclou possibles ajuts de l'IBI)

Imprimir
Sol·licitud d'un certificat on es detallen els conceptes i les quantitats de les subvencions, beques o els ajuts socials que s'han rebut per part de l'Ajuntament de L'Hospitalet.

Aquest certificat no contempla els possibles ajuts de l'Impost sobre Béns Immobles de naturalesa urbana (IBI). Per tant, si heu rebut aquest ajut i necessiteu justificar-ho d'alguna manera podeu sol·licitar el certificat específic fent servir el tràmit relacionat al final d'aquesta pàgina..  

QUI EL POT DEMANAR

La persona interessada o qualsevol altra amb la seva autorització expressa.

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades.
Documentació necessària
  • A efectes identificatius heu de mostrar el DNI, targeta de residència o passaport (original).
En el cas de representació, aporteu una autorització expressa per escrit i signada per la persona sol·licitant acompanyada d’una fotocòpia del seu document d’identitat i l’original de la persona autoritzada.

QUÈ PASSA DESPRÉS

Si ompliu la instància per internet, una vegada s'ha rebut la vostra petició, el departament gestor us l'enviarà per correu ordinari.

TEMPS DE RESPOSTA

Presencialment es dóna resposta immediata.

Si tramiteu per internet, el departament gestor dóna resposta en un màxim de 15 dies des del registre de la sol·licitud.

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400