Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Cita prèvia per a consultes tècniques d’obra menor

Imprimir
Sol·licitud de cita prèvia amb els serveis tècnics d’urbanisme només per a consultes tècniques sobre:
  • Llicències d’obra menor i comunicacions prèvies. Són obres del tipus següent que requereixen un projecte tècnic:
    • Obres a edificis existents interiors (habitatges, locals, ascensors, rampes) Poden incloure modificació de distribució i/o afectació estructural.
    • Obres a edificis existents exteriors (façanes, cobertes, patis, ascensors, rètols, tendals en planta baixa, baranes, baixants, xemeneies)
    • Construccions auxiliars amb una superfície màxima de 15m² i en cas de ser provisionals fins a 50m²
    • Col·locació de rètols, banderoles, anuncis lluminosos, cartelleres i tanques publicitàries visibles des de la via pública
    • Instal·lació d’antenes i d’aparells d’aire condicionat
    • Els moviments de terra i les obres de desmuntatge o esplanació en qualsevol classe de sòl
    • Execució de cata, pou i sondeig d’exploració a l’interior de parcel•la.
    • Realització de treballs d’anivellació de terrenys que no alterin en algun punt, en més d'un metre, ni tinguin transcendència per a l'amidament de l'altura reguladora de l'edifici.
    • Col·locació de tanques en solars i terrenys.
    • Instal·lació de bastides, ponts, grues i similars per obres
  • Declaració responsable d’obres. Són actuacions que no requereixen un projecte tècnic, però és necessari declarar-les a l’Ajuntament abans d’iniciar-les. Obres a l’interior d’habitatges, locals, vestíbul i zones comunitàries de l’edifici sense modificació de distribució ni afectació estructural, neteja i desbrossament de solars.
  • Informació urbanística: sobre la qualificació urbanística, afectacions segons el planejament de la ciutat, aprofitament urbanístic, condicions d’edificació i usos.
IMPORTANT

La consulta sobre l’estat de tramitació d’una llicència o documentació ja presentada no és una consulta tècnica. Per a aquest tema es pot contactar amb el telèfon que trobarà en 'Si teniu cap dubte podeu trucar a:' del Servei d'informació EPHUS.

INFORMACIÓ  IMPORTANT:

Atesa l’actual situació sanitària i les restriccions presencials que comporta, les cites es faran preferentment de forma telemàtica.

El personal tècnic assignat a la seva cita, contactarà amb la persona que la sol·licita i concretaran la forma en que es realitzarà: presencial o telemàtica.

Sense aquesta confirmació del servei tècnic municipal no podreu accedir a les oficines el dia sol·licitat.
.  

COM ES POT TRAMITAR

PER INTERNET:
Reserveu dia i hora de cita prèvia, especificant el motiu de la vostra consulta al camp 'Detalli la consulta que desitja fer', fent clic en aquest enllaç

Enviada la sol·licitud rebreu un justificant de la cita al vostre correu electrònic.
PER TELÈFON:
Truqueu al telèfon indicat per a tramitar la cita prèvia.

Serveis d’Informació d’EPHUS: 667 992 077
Documentació necessària
A més d'indicar el motiu de la consulta haureu de facilitar les dades del document d'identitat, telèfon de contacte i correu electrònic de la persona que anirà a la cita.

QUÈ PASSA DESPRÉS

Una vegada heu finalitzat la reserva rebreu un justificant al vostre correu electrònic amb instruccions a seguir el dia de la cita.

El personal tècnic assignat a la seva cita, contactarà amb la persona que la sol·licita i concretaran la forma en que es realitzarà: presencial o telemàtica.

Sense aquesta confirmació del servei tècnic municipal no podreu accedir a les oficines el dia sol·licitat.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

  • Serveis d'Informació EPHUS
    Informació: 667992077
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres (no festius) de 8.30 a 13.30 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400