Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Sol·licitud d'informació a l'Ajuntament de L'Hospitalet

Imprimir
Petició d’informació sobre temes relacionats amb els tràmits de competència municipal..  

COM ES POT TRAMITAR

PER INTERNET:
  1. Ompliu el formulari i cliqueu sobre el botó per enviar la sol·licitud.
  2. En breu us arribarà un correu electrònic amb el resultat de la tramitació.
PER TELÈFON:
Podeu fer peticións d'informació sobre qüestions de competència municipal trucant al telèfon indicat.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Us podeu dirigir a qualsevol de les oficines indicades per a fer peticions d'informació sobre qüestions de competència municipal.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400