Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Presentació d'instància general a l'Ajuntament

Imprimir
Amb aquest tràmit podeu realitzar sol·licituds a aquest ajuntament.

Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.

2. Al cercador que s′obrirà introduïu les paraules claus que descriguin el tema del tràmit que voleu fer.

3. Si el tràmit que desitgeu fer està a la llista dels proposats seleccioneu-lo i cliqueu a "Accedir" per veure les instruccions específiques del tràmit i tramitar telemàticament o per un altre canal.

4. Si no està a la llista dels proposats seleccioneu l′opció "No és cap d′aquests tràmits".

5. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid..

6. Empleneu el formulari que s′obrirà.

7. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.

8. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l′ajuntament.

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies)
  • Qualsevol altra documentació que creieu necessària
Impresos associats

NORMATIVA APLICABLE

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400