Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat
pel servei VÀLid. 1. Cliqueu sobre el botó
Tramitar.
2. Al cercador que s′obrirà introduïu les paraules claus que descriguin el tema del tràmit que voleu fer.
3. Si el tràmit que desitgeu fer està a la llista dels proposats seleccioneu-lo i cliqueu a "Accedir" per veure les instruccions específiques del tràmit i tramitar telemàticament o per un altre canal.
4. Si no està a la llista dels proposats seleccioneu l′opció "No és cap d′aquests tràmits".
5. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats
pel servei VÀLid..
6. Empleneu el formulari que s′obrirà.
7. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
8. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l′ajuntament.
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.
Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.