Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Renúncia de la llicència d'ocupació de la via pública per a la reserva d'estacionament per a persones amb mobilitat reduïda severa per defunció de la persona titular

Imprimir
Sol·licitud per a renunciar a la reserva d'estacionament per a persones amb mobilitat reduïda severa per motiu de defunció de la persona titular..  

QUI EL POT DEMANAR

Qualsevol familiar de la persona titular de la llicència d'ocupació de la via pública per a la reserva d'estacionament per a persones amb mobilitat reduïda severa.

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Requeriments
  • La persona titular ha de constar de baixa al Padró Municipal d'Habitants pel motiu de defunció.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies), amb la fonamentació detallada de la vostra sol·licitud.
  • DNI, targeta de residència o passaport de la persona sol·licitant (fotocòpia).
Impresos associats

QUÈ PASSA DESPRÉS

El departament gestor farà les comprovacions adients i, si correspon, tramitarà la renúncia de la llicència. Posteriorment retirarà la senyalització de la reserva d'estacionament.

MÉS INFORMACIÓ

La taxa anual es merita trimestralment. D'aquesta manera, el trimestre de l'any natural en què es tramita la renúncia serà l'últim sobre el que s'haurà de fer el pagament.

Teniu dret a sol·licitar la devolució dels trimestres en què no es té la llicència..  

TEMPS DE RESPOSTA

El departament gestor dóna resposta en un termini inferior a 2 mesos des de la data de registre de la sol·licitud.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400