Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Duplicat per pèrdua del distintiu de la zona verda

Escoltar contingut (nova finestra)Imprimir
Duplicat del distintiu de resident que dóna dret a aparcar a la zona verda amb tarifa preferencial per causa de pèrdua..  

QUI EL POT DEMANAR

La persona titular del distintiu de la zona verda.

QUAN ES POT FER

En el moment de perdre el distintiu atorgat prèviament..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies), indicant un telèfon de contacte per a possibles comunicacions amb vostè..
  • DNI, targeta de residència o passaport (fotocòpia).

QUÈ PASSA DESPRÉS

S'enviarà al domicili de la persona titular el duplicat del distintiu corresponent.

PREU

El cost d’aquest duplicat es fixarà en les condicions específiques de funcionament de la zona verda..  

VALIDESA

Aquest distintiu caduca cada 2 anys. Passat el període de validesa el departament tramitarà d'ofici la seva renovació si continuen complint-se els requeriments per a la seva concessió.

Així mateix, serà vàlid exclusivament per a la zona verda de residència de la persona sol·licitant, no per a totes les zones verdes de la ciutat.

TEMPS DE RESPOSTA

El termini legal de resposta és de 3 mesos a partir del registre de la sol·licitud..  
El departament realitza el tràmit en un termini màxim d'un mes i mig des del registre de la sol·licitud..  

SI TENIU CAP DUBTE O SUGGERIMENT PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Bústia ciutadana
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400