Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Cessió d'espais a l'Estadi Municipal de Futbol L'Hospitalet i als poliesportius municipals de gestió directa per activitats puntuals

Imprimir
Sol·licitud de cessió d'espais per a la realització d'activitats o esdeveniments esportius puntuals a:
  • Estadi Municipal de Futbol L'Hospitalet
  • Piscines Municipals de L'Hospitalet
  • Poliesportiu Municipal del Centre
  • Poliesportiu Municipal Fum d'Estampa
  • Poliesportiu Municipal Sanfeliu
  • Poliesportiu Municipal Gornal
.  

QUI EL POT DEMANAR

Persones jurídiques.

QUAN ES POT FER

Al menys 20 dies hàbils abans de necessitar la cessió de l'espai..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB en lloc de CD).

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies), degudament complimentada i signada, amb el detall de l'activitat esportiva a celebrar.
  • Formulari de sol·licitud d'instal·lació esportiva municipal per activitat puntual
  • Breu projecte descriptiu de l'activitat
  • Assegurança de Responsabilitat Civil (fotocòpia), que cobreixi els següents imports:
    • 600.000 € per sinistre
    • 150.000 € per víctima
  • Rebut bancari conforme l'assegurança està al corrent de pagament (fotocòpia)
A més, segons el cas i si l'Ajuntament no disposa d'aquesta documentació:

Per empreses:
  • NIF i escriptures de l'empresa (fotocòpia)
  • DNI de la persona que signarà l'acord de cessió i poders que acreditin que farà el tràmit (fotocòpia)
Per centres educatius:
  • NIF i escriptures del centre educatiu (fotocòpia)
  • DNI de la persona que signarà l'acord de cessió i poders que acreditin que farà el tràmit (fotocòpia)
  • Designació del càrrec de director o directora (fotocòpia)
Per entitats o fundacions:
  • NIF i estatuts de l'entitat (fotocòpia)
  • DNI de la persona que signarà l'acord de cessió i poders que acreditin que farà el tràmit (fotocòpia)
  • Designació de la junta directiva (fotocòpia)
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.
    Per a més informació podeu trucar al 010

    Horari habitual
    Dilluns a divendres: 8.30-14 h
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:
    Dilluns a dijous: 9-14 i 16-19 h
    Divendres: 9-14 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    De dilluns a divendres matins de 9:00 a 14:00 hores
    Dimarts i dijous tarda de 16:00 a 19:00 hores


    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns, dimarts i dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horario habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16:30-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns i dimecres: 16-19h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

El departament gestor valora la conveniència de l'activitat esportiva (positiva o negativa) per la qual es sol·licita la cessió de l'espai.

En cas de no haver disponibilitat o de valoració negativa, es dóna resposta per escrit a la persona sol·licitant.

En cas d'haver disponibilitat i de valoració positiva, el departament gestor es posa en contacte amb la persona sol·licitant (via telefònica o per correu electrònic) per acordar els detalls de la cessió i iniciar l'expedient administratiu pertinent. En aquest moment s'emetrà el rebut amb el preu públic corresponent i es podrà requerir documentació addicional per la formalització de l'expedient.

MÉS INFORMACIÓ

L'acceptació de la sol·licitud anirà condicionada a la valoració positiva de l'activitat esportiva per part del departament gestor i a la disponibilitat d'espais esportius.

Els espais s'han d'utilitzar per a la finalitat sol·licitada, havent-se de fer un bon ús del mateix, d'acord amb el reglament intern de cada instal·lació, quan n'hi hagi..  

PREU

Segons les ordenances fiscals i els preus públics vigents..  

TEMPS DE RESPOSTA

El departament gestor dóna resposta en un termini de 10 dies hàbils des de la data de registre de la sol·licitud.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400