Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Canvi de la matrícula d'una llicència d'ocupació de la via pública per a la reserva d'estacionament per a persones amb mobilitat reduïda severa

Imprimir
Petició del canvi de matrícula en la llicència concedida, tant a les bases de dades municipals com a la placa instal·lada a la reserva d'estacionament..  

QUI EL POT DEMANAR

La persona titular de la llicència d'ocupació de la via pública per a la reserva d'estacionament per a persones amb mobilitat reduïda severa o la persona amb la tutoria legal.

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
Requeriments
  • El vehicle autoritzat a la reserva d'estacionament ha de tenir la finalitat de transportar a una persona amb mobilitat reduïda reconeguda.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies)
  • Permís de circulació del vehicle amb la nova matrícula (fotocòpia)
Impresos associats

QUÈ PASSA DESPRÉS

Una vegada presentada tota la documentació necessària es tramita el canvi de dades i es canvia la placa de la reserva d'estacionament. S'emet la resolució de la llicència a nom de la persona titular amb les noves dades.

TEMPS DE RESPOSTA

El departament gestor dóna resposta en un termini inferior a 2 mesos des de la data de registre de la sol·licitud.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400