QUÈ PASSA DESPRÉS
Posteriorment a la presentació de la sol·licitud, es verificarà que la persona sol·licitant compleixi els requisits i obligacions de les clàusules 4 i 5 de les bases d'aquesta convocatòria i que la sol·licitud s'ha presentat dins del termini establert. Així mateix, es verificarà la documentació de la sol·licitud i si aquesta no acompleix els requisits es farà el requeriment oportú.
Es notificarà la resolució d'atorgament o denegació en tots els casos.
En cas que es presentin més sol·licituds per rebre assignacions econòmiques que pressupost disponible, aquelles que no obtinguin una assignació econòmica constituiran una borsa de reserva, susceptible de rebre posteriorment l'aportació econòmica (igualment per estricte ordre de presentació en el registre) en cas d'haver-hi renúncies o revocacions.
Les persones beneficiàries rebran una formació d'assistència obligatòria, dintre de l'horari laboral, a càrrec de l'Ajuntament de L'Hospitalet i de l'Àrea Metropolitana de Barcelona, segons s'estableix a la clàusula 10 de les bases reguladores.
Les persones beneficiàries hauran de complir amb el seguiment, verificació i control que efectuarà l'Ajuntament de L'Hospitalet, sense perjudici de les accions complementàries que decideixi realitzar l'Àrea Metropolitana de Barcelona.
Finalment, en cas que necessiteu presentar més documentació, ja sigui per la mateixa tramitació de l'expedient com per a justificar les despeses de l'ajut obtingut, podreu fer servir el tràmit d'aportació de documentació a un expedient obert relacionat al final d'aquesta pàgina.
MÉS INFORMACIÓ
Per a ampliar informació respecte a aquesta convocatòria (com el tipus de despeses subvencionables, els terminis, justificació, seguiment, verificació, control, etc.) podeu consultar les bases específiques vigents de l'apartat 'Normativa aplicable'.
. EFECTE DEL SILENCI ADMINISTRATIU
Transcorregut el termini legal sense que l’ajuntament hagi notificat cap resolució, la petició s'entendrà desestimada.
.