Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Llicència d’ocupació de la via pública per venda de pirotècnia

Imprimir
Sol·licitud per a l'obtenció d'una llicència d'ocupació per a parades de venda de pirotècnia a la via pública per un curt període de temps..  

QUAN ES POT FER

Presentació d'instàncies amb un termini mínim de 20 dies d'antelació i màxima de 6 mesos a la data de l'activitat.  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
PRESENCIALMENT:
Requeriments
  • Estar donat d'alta d'autònom.
  • Haver obtingut l'autorització per a la venda de productes pirotècnics en casetes, de la Delegació del Govern a Catalunya.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.

Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies)
  • Document d'identitat de persona física o NIF de persona jurídica (fotocòpia)
  • Rebut d'autònoms (fotocòpia)
  • Pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil, amb rebut vigent, que cobreixi l'activitat concreta (fotocòpia).
  • Butlletí elèctric, si necessiteu subministrament elèctric (fotocòpia)
  • Autorització per a la venda de productes pirotècnics en casetes (fotocòpia)

QUÈ PASSA DESPRÉS

El departament gestor es posarà en contacte amb la persona sol·licitant per fer-li arribar el full de pagament de la taxa corresponent. Una vegada fet el pagament se li donarà la llicència demanada.

PREU

Tarifa segons les ordenances fiscals municipals vigents..  

TEMPS DE RESPOSTA

El departament dóna resposta en un termini inferior a 2 mesos des de la data de registre de la sol·licitud.

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Tinent d'alcalde o Regidor/a de l'àrea.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400