Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Aportació de documentació a un expedient obert d'activitats

Imprimir
Amb aquest tràmit podeu presentar documentació requerida en una tramitació d'activitats en curs en aquest ajuntament o afegir-ne de nova que creieu adient..  

QUI EL POT DEMANAR

La persona que tingui un expedient obert d'activitats en aquest ajuntament i vulgui afegir documentació, ja sigui per requeriment previ com per iniciativa pròpia per a complementar la seva sol·licitud.

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB en lloc de CD).

Requeriments
  • Heu de saber el número d'expedient o el número de la instància amb què vau iniciar la vostra petició.
Presenteu la documentació que s’esmenta tot seguit, a les oficines indicades.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies), indicant el número d'expedient al que vol afegir la documentació annexa o el número de registre de la instància amb què vau iniciar la vostra petició.
  • Qualsevol documentació requerida o que vulgui aportar per iniciativa pròpia per a complementar la seva sol·licitud, incloses les declaracions que escaiguin de les adjuntes a l'apartat Impresos associats. 
  • Serveis d'Informació EPHUS
    C. Migdia n° 5, 04 pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres (no festius) de 8.30 a 13.30 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

NORMATIVA APLICABLE

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
.  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

  • Serveis d'Informació EPHUS
    Informació: 667992077
    Horari: AVÍS!
    A causa de la situació de contenció decretada aquesta oficina romandrà tancada fins a nou avís.

    Horari habitual:

    Dilluns a divendres (no festius) de 8.30 a 13.30 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a Oficicina virtual de tràmits
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Agencia Tributària
  • Sede electrónica del catastro
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400