Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Aportació de documentació a un expedient obert d'activitats

Amb aquest tràmit podeu presentar documentació requerida en una tramitació d'activitats en curs en aquest ajuntament o afegir-ne de nova que creieu adient.

Heu de saber el número d'expedient o el número de la instància amb què vau iniciar la vostra petició.

La persona que tingui un expedient obert d'activitats en aquest ajuntament i vulgui afegir documentació, ja sigui per requeriment previ com per iniciativa pròpia per a complementar la seva sol·licitud.

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Impresos associats
Tramitar on-line

  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques
No és necessària la resolució per part d'un òrgan administratiu