Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Certificat d'inscripció al Registre Municipal d'Unions Civils

Imprimir
Sol·licitud d'expedició del certificat que demostra la inscripció en el Registre Municipal d'Unions Civils.

Només podran sol·licitar el certificat aquelles parelles que van formalitzar la seva inscripció al Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de L'Hospitalet abans del 9 de novembre de 1998, atès que aquest registre va deixar de practicar inscripcions amb l'entrada en vigor de la Llei 10/1998, de 15 de juliol, d'unions estables de parelles i no es poden formalitzar noves inscripcions.

D'altra banda, des de l'1 d'abril de 2017 ha entrat en funcionament el Registre de parelles estables de Catalunya, gestionat per la Generalitat de Catalunya, amb la finalitat d'esdevenir un mitjà útil i suficient per acreditar l'existència de la parella estable. Teniu més informació al document adjunt a l'apartat 'Més informació' d'aquest tràmit o al telèfon 012 de la Generalitat.
.  

QUI EL POT DEMANAR

Qualsevol dels membres de la parella, unilateralment o conjuntament, o la persona que els representi degudament autoritzada.

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Requeriments
  • Haver formalitzat la inscripció al Registre Municipal d'Unions Civils de l'Ajuntament de L'Hospitalet abans del 9 de novembre de 1998.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies). Indiqueu un telèfon de contacte per a què el departament us pugui comunicar que podeu passar a recollir el document sol·licitat.
  • Document d'identitat de la persona sol·licitant (fotocòpia)
Impresos associats
  • Oficina d'Atenció Ciutadana
    C. Girona n° 10, BS pis. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 8.30-14 h
    Mapa
  • Regidoria Districte I
    RB Just Oliveras n° 0023. CP: 08901 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a dijous: 9-14 i 16-19 h
    Divendres: 9-14 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte II
    C. Mare de Déu dels Desemparats n° 0087. CP: 08904 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: De dilluns a divendres matins de 9:00 a 14:00 hores
    De dilluns a dijous tardes de 16:00 a 19:00 hores
    Divendres tarda tancada

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte III
    AV Metro n° 0018. CP: 08902 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte IV-V
    C. Belchite n° 5. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Districte VI
    PL Cultura n° 1. CP: 08907 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 
    Dilluns a dijous: 16:30-19 h

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa
  • Regidoria Sanfeliu
    C. Emigrant n° 0027. CP: 08906 L'Hospitalet de Llobregat - Barcelona
    Horari: Dilluns a divendres: 9-14 h 

    Setmana Santa, Nadal i Estiu: Consultar horaris
    Mapa

QUÈ PASSA DESPRÉS

Rebreu una trucada al telèfon indicat a la instància i us haureu de personar amb el document d'identitat original a l'oficina que se us indiqui per a recollir el document sol·licitat.

MÉS INFORMACIÓ

Vegeu el document adjunt per a tenir més informació sobre l'actual Registre de parelles estables de Catalunya, gestionat per la Generalitat de Catalunya i vigent des de l'1 d'abril de 2017.

Per a saber-ne més, també podeu trucar al telèfon 012 de la Generalitat..  

ALTRES DOCUMENTS ASSOCIATS

TEMPS DE RESPOSTA

El certificat s'emet en el termini de 15 dies hàbils.

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400