Logo Ajuntament de L'Hospitalet

Anul·lació d'una petició prèvia d'assistència i/o de suport de protecció civil

Comunicació per a anul·lar una petició feta per l'assistència o suport de personal expert en protecció civil per a algun simulacre o acte.

Podeu fer la sol·licitud qualsevol persona que actueu en representació de l'entitat, associació o empresa interessada.

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid.

  1. Cliqueu sobre el botó Tramitar on-line.
  2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid.
  3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
  4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària per al tràmit.
  5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament
Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de l'aplicació.

Tramitar on-line

Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent. Podeu consultar els punts de registre a www.l-h.cat/oficinesregistre

Instància en paper

Sol·licitud

Documentació necessària

  • Instància general, indicant les dades següents:
    • Les vostres dades personals: nom, cognoms, número del document d'identitat, adreça, telèfon i correu electrònic de contacte.
    • NIF de l'empresa, associació o entitat sobre la que es va fer la petició d'assistència
    • Especifiqueu què voleu anul·lar: el simulacre o acte, la petició de suport de material, etc.

No és necessària la resolució per part d'un òrgan administratiu