Ajuntament de L'Hospitalet
 

Seu electrònica

Publicació d'un esdeveniment esportiu a la web municipal

Imprimir
Sol·licitud per a publicar la celebració d'una activitat o esdeveniment esportiu local a la pàgina web municipal..  

QUI EL POT DEMANAR

Entitats esportives de la ciutat inscrites al Registre Municipal d'Entitats de L'Hospitalet.

QUAN ES POT FER

Al menys 20 dies hàbils abans de la celebració de l'activitat o esdeveniment esportiu..  

COM ES POT TRAMITAR

Per tramitar per internet heu de disposar d′un sistema d′identificació acceptat pel servei VÀLid. .

1. Cliqueu sobre el botó Tramitar.
2. Identifiqueu-vos amb qualsevol dels sistemes acceptats pel servei VÀLid. .
3. Empleneu el formulari que s'obrirà.
4. Adjunteu, si cal, els arxius o fitxers de la documentació necessària pel tràmit.
5. Cliqueu enviar. En aquest moment estareu signant la sol·licitud per presentar-la al registre electrònic de l'ajuntament

Finalitzat el tràmit rebreu un correu electrònic amb el justificant de la seva presentació.

Nota: Consulteu aquesta ajuda per comprovar que la configuració del vostre equip és compatible amb els requisits tècnics de la aplicació.
PRESENCIALMENT:
NOTA INFORMATIVA RESPECTE A LA PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS A LES OFICINES DE REGISTRE

A partir del 2 de juliol de 2018 no caldrà aportar dos exemplars dels documents que s'adjunten a les sol·licituds que es lliuren en el Registre General d'Entrada. N'hi ha prou amb la presentació dels documents sol·licitats, els quals els seran retornats un cop siguin digitalitzats de forma segura. La documentació no es podrà presentar enquadernada i, preferiblement, tampoc grapada i es recomana lliurar-la en format digital sempre que sigui possible (preferiblement en un USB enlloc de CD).

Requeriments
  • L'entitat esportiva sol·licitant ha de constar inscrita al Registre Municipal d'Entitats de L'Hospitalet.
Podeu aportar la documentació necessària a qualsevol de les oficines indicades o presentar-la per qualsevol mitjà admissible en dret segons la normativa legal vigent.
Documentació necessària
  • Instància general (2 còpies), degudament complimentada i signada, amb el detall de l'esdeveniment esportiu a celebrar.
  • Breu resum de l'esdeveniment esportiu.
  • Imatge gràfica de l'esdeveniment (cartell, tríptic, etc.) o altres elements de difusió.
Impresos associats

QUÈ PASSA DESPRÉS

El departament gestor valora la conveniència de l'esdeveniment esportiu (positiva o negativa) pel qual es sol·licita la seva publicació.

En cas de valoració positiva, el departament gestor es pot posar en contacte amb la persona sol·licitant (via telefònica o per correu electrònic) quan consideri necessari ampliar la informació proporcionada i, finalment, es publica l'esdeveniment esportiu a la web municipal.

MÉS INFORMACIÓ

El fet de realitzar la sol·licitud no implica obligatòriament que l'activitat sigui acceptada per a la seva publicació.

El departament gestor es reserva el dret de seleccionar els esdeveniments a publicar segons la seva adequació..  

PREU

La publicació de l'esdeveniment esportiu a la web municipal és totalment gratuïta..  

SI TENIU CAP DUBTE PODEU TRUCAR A:

  • Programa d'Esdeveniments i Entitats
    Telèfon: 93 403 65 54 (Suport, cessió de trofeus, publicació d'esdeveniments), 93 403 65 51 (Cessió d'espais, menys poliesportius i estadi municipal de fútbol L'Hospitalet), 93 403 60 72
.  

ÒRGAN DE RESOLUCIÓ

Sense resolució d'òrgan.  

Enllaços d'interès

  • Oficines de registre
  • Carpeta ciutadana
  • Contacteu
  • Normatives municipals
  • Talls de servei
  • Anar a Portal Jurídic de Catalunya
  • Anar a cat365.net
  • 060.es
  • Oficina gestió empresarial
  • Sede electrónica del catastro
  • Agencia Tributària
Ajuntament de L'Hospitalet. Plaça de l'Ajuntament, 11. 08901 L'Hospitalet de Llobregat. Tel. 934 029 400